پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایرتویا

سبد ایرتویا با هیبریدی ها کامل می شود

این روزها تعامل خودروسازان خارجی با نمایندگان وطنی خود رنگ و بوی تازه ای گرفته است و در این میان، ایرتویا نماینده رسمی تویوتا و لکسوس ژاپن در ایران، قصد دارد سال 2016 پر قدرت وارد بازار کشور شود. به گزارش پایگاه خبری “جوان خودرو” عبدالرضا فهیمی، مدیر عامل ایرتویا در ابتدای برنامه نشست خبری […]

javankhodro
دوشنبه - ۳۰ شهریور ۱۳۹۴

این روزها تعامل خودروسازان خارجی با نمایندگان وطنی خود رنگ و بوی تازه ای گرفته است و در این میان، ایرتویا نماینده رسمی تویوتا و لکسوس ژاپن در ایران، قصد دارد سال 2016 پر قدرت وارد بازار کشور شود.

به گزارش پایگاه خبری “جوان خودرو” عبدالرضا فهیمی، مدیر عامل ایرتویا در ابتدای برنامه نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه، ضمن اشاره به موضوع مصادیق خودروهای لوکس و نگاه به ظرفیت های اجتماعی این خودروها، عنوان کرد که باید تعاریف مربوط به خودروهای لوکس از منظر اقتصادی مورد بازنگری قرار گیرد. معیار لوکس بودن در تمام دنیا مشخص است و بهتر است ما هم طبق همان موازین جلو برویم. چه بسا خودروهایی که حجم موتور کمتر از 2500 سی سی دارند اما قیمت خرید آنها بالای 70هزار دلار است و عملا در خارج از کشور لوکس به حساب می آید.

وی در مورد سیاست شرکت در راستای خودروهای هیبریدی گفت: خودروهای هیبریدی اساسا گران تر از بنزینی هستند ولی در طی چند سال به دلیل اینکه سوخت کمتری مصرف می کنند، از سوبسید سوخت کمتری بهره می برند، به همین دلیل هم تعرفه گمرکی کمتری دارند. ایرتویا قصد دارد تعداد خودروهای هیبریدی خود را افزایش دهد، تویوتا پریوس در 4 تیپ، کمری هیبریدی، RAV4، لکسوس CT200hو ES250 همگی از گزینه های هیبریدی قابل عرضه در سال 2016 خواهند بود.

ایرتویا نماینده رسمی تویوتا و لکسوس بوده و هست

فهیمی افزود: تحریم هیچ گاه رسمیت یک نمایندگی را زیر سوال نبرده است و همواره ایرتویا توانسته خدمات پس از فروش خود را به درستی ارائه دهد. در طی سالهای اخیر رفت و آمد هیات های ژاپنی برقرار بوده، اما ورود هیات اخیر ، به دلیل حضور مدیران رده های بالاتر تویوتا، بیشتر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

مدیر عامل ایرتویا در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد سقف سود واردات برای نماینده گفت: سود مجاز و تعریف شده از سوی وزارت صنعت و معدن، 7 درصد است، اما ما در بسیاری از موارد برای ایجاد شرایط بهتر و گاهی رقابت ، سودی کمتر از این میزان تعیین می کنیم.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی