پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آب و هوای تهران

وضعیت جوی تهران طی 2 روز آینده نیمه ابری خواهد بود

به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، وضعیت جوی پایتخت طی 2 روز آینده نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو صادق ضیائیان مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز (9 آبان) در نوار شرقی کشور و در استان‌های […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۹ آبان ۱۳۹۸

به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، وضعیت جوی پایتخت طی 2 روز آینده نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

صادق ضیائیان مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز (9 آبان) در نوار شرقی کشور و در استان‌های گیلان، اردبیل، سمنان، تهران و البرز بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین جمعه (10 آبان) نیز در گیلان و اردبیل بارش پراکنده و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در شرق، جنوب شرق، برخی مناطق هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه شنبه (11 آبان) آسمان در غالب مناطق کشور صاف خواهد بود توضیح داد: از اوایل شب با شمالی شدن جریان روی دریای خزر، در سواحل دریای خزر و شمال غرب بارش پراکنده آغاز خواهد شد.

ضیائیان تشریح کرد: یکشنبه (12 آبان) ضمن تقویت سامانه بارشی در مناطق یادشده، گستره بارش به مناطقی از غرب، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین و البرز رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی در این راستا بیان کرد: دوشنبه (13 آبان) برای غرب و جنوب غرب، رگبار و رعد و برق و در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های تهران، قزوین، البرز و سمنان بارش باران گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی 2 روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (10 آبان) نیمه ابری در بعضی ساعات وزش باد و افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای 11 و حداکثر دمای 20 درجه سانتیگراد و طی روز شنبه (11 آبان) کمی ابری گاهی نیمه ابری و همراه با وزش باد با حداقل دمای 12 درجه و حداکثر دمای 21 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

لزوم به همراه داشتن زنجیر چرخ

لزوم همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای تردد در مسیرهای شمالی

آب و هوا پایتخت امروز و فردا ابری خواهد بود

آغاز بارش باران و برف در برخی از محورهای مواصلاتی

بارش پراکنده و افزایش ابر در برخی مناطق کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی