پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مسابقات فرمول یک

خوشحالی فراری در سنگاپور

سباستین فتل ،با آغاز از خط یک مسابقه آن را به پایان رساند.وی با این قهرمانی خود را به رکورد آیرتون سنای فقید رساند.این چهل و دومین قهرمانی فتل می باشد که اورا درمکان سوم و مایکل شوماخر و آلن پروست البته با فاصله زیاد قرار داده است.این سومین پیروزی فتل در این فصل بود […]

javankhodro
سه شنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۴

سباستین فتل ،با آغاز از خط یک مسابقه آن را به پایان رساند.وی با این قهرمانی خود را به رکورد آیرتون سنای فقید رساند.این چهل و دومین قهرمانی فتل می باشد که اورا درمکان سوم و مایکل شوماخر و آلن پروست البته با فاصله زیاد قرار داده است.این سومین پیروزی فتل در این فصل بود که کاملاً با مسابقات مالزی که برد فراری به علت تایرهای بهتر و توقف کمتر بود و مسابقه مجارستان که به علت مشکلات همیلتون رخ داد متفاوت بود. در سنگاپور، فراری برای اولین بار سریع‌ترین تیم حاضر بود.

مسابقات فرمول یک سنگاپور

دنیل ریکاردو از تیم ردبول که سرعت بالایی داشت ، توانست رتبه دوم را  به دست آورد. کیمی رایکونن نیز از تیم فراری در رده سوم قرار گرفت. لوئیس همیلتون پیشتاز مسابقات این فصل به علت از دست دادن قدرت پیشرانه در دور 26 نتوانست مسابقه را به اتمام برساند. هم‌تیمی او نیکو رزبرگ هم رتبه‌ای بهتر از چهارم کسب نکرد اما با همین رتبه، فاصله امتیازی خود را با همیلتون به 41 امتیاز کاهش داد. فرناندو آلونسو، جنسن باتن و فیلیپه ماسا از دیگر رانندگانی بودند که نتوانستند مسابقه را به اتمام برسانند. البته این موضوع لااقل برای تیم مک لارن در این فصل دیگر عادی شده است.

مسابقات فرمول یک سنگاپور مسابقات فرمول یک سنگاپور مسابقات فرمول یک سنگاپور مسابقات فرمول یک سنگاپور مسابقات فرمول یک سنگاپور

سنگاپور از سال 2008 افتخار میزبانی از مسابقات فرمول یک را دارد و که این مسابقه ، یکی از جذاب‌ترین مسابقات این کشور بود. 80 هزار تماشاگر شاهد برگزاری این مسابقه زیر نور چراغ‌ها بودند.

مسابقات فرمول یک سنگاپور

از عجایب این مسابقه ورود یکی از تماشاگران به درون پیست خیابانی مارینا بای بود که در دور 36 باعث ورود خودروی ایمنی به پیست برای بار دوم شد. در مجموع شش مسابقه دیگر و 150 امتیاز باقی مانده که می‌تواند سرنوشت قهرمانی را تعیین کند. فتل اکنون با 8 امتیاز اختلاف در پشت سر نیکو رزبرگ در مکان سوم قرار دارد و این می‌تواند هیجان مسابقات باقی‌مانده فصل را افزایش دهد.

مسابقات فرمول یک سنگاپور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی