پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هلدینگ رایزکو

حضور هلدینگ رایزکو در چهاردهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو

هلدینگ رایزکو در سالن 35 نمایشگاه بین المللی تهران از 18 تا 21 آبان ماه از ساعت 9 الی 17 میزبان بازدیدکنندگان و مشتریان خود خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو چهاردهمین نمایشگاه قطعات خودرو از 18 آبان ماه به مدت 4 روز آغاز می شود. این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۴ آبان ۱۳۹۸

هلدینگ رایزکو در سالن 35 نمایشگاه بین المللی تهران از 18 تا 21 آبان ماه از ساعت 9 الی 17 میزبان بازدیدکنندگان و مشتریان خود خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

چهاردهمین نمایشگاه قطعات خودرو از 18 آبان ماه به مدت 4 روز آغاز می شود. این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برپا است امسال به رسم هرساله خود میزبان علاقمندان به صنعت قطعه سازی است.

هلدینگ رایزکو به همراه شرکت های زیر مجموعه خود، در سال جاری که به عنوان سال رونق تولید و اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است با بها به تعمیق داخلی سازی در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو حضور خواهد یافت.

رایزکو به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در صنعت قطعه سازی کشور، با استفاده از دانش و تکنولوژی نوین، همگام با نیاز صنعت خودروسازی کشور و با تکیه بر توسعه همکاری های بین المللی خود در راستای صادرات به تولید قطعاتی همچون باک سوخت، چراغ، کاتالیست و… می پردازد.

گفتنی است اورندپیشرو، اتحادیه نوین، جنرال کب پارس، پارت پلاستیک خراسان، هوراند پلاستیک و پرتوفرازان آویژه کیمیا از جمله شرکت های زیر مجموعه رایزکو هستند که در این نمایشگاه با جدیدترین محصولات خود حضور می یابند.

هلدینگ رایزکو در سالن 35 نمایشگاه بین المللی تهران از 18 تا 21 آبان ماه از ساعت 9 الی 17 میزبان بازدیدکنندگان و مشتریان خود خواهد بود.

انتهای پیام/

ایجاد سایت مستقل قطعه سازی توسط رایزکو در سایر کشورها

کروز در چهاردهمین دوره از نمایشگاه قطعات خودرو شرکت خواهد کرد

تنها 20 درصد قطعات موجود در بازار داخلی است

خودکفایی و بومی سازی را در کروز مشاهده کردیم

تسهیلات بانکی میان قطعه سازان عادلانه توزیع نشده است

فرصت سازی کروز از تمامی فشارها و تهدیدات اقتصادی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی