پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سازمان هواپیمایی

مشکلی در فرودگاه های نجف و بغداد برای پروازها وجود ندارد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور بیان کرد: پروازها به سمت عراق انجام می شود و از نظر سازمان هواپیمایی مشکلی برای پروازها در فرودگاه های نجف و بغداد وجود ندارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رضا جعفر زاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به ادامه دار بودن روند پرواز ها به سمت عراق اظهار‌ […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۹ آبان ۱۳۹۸

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور بیان کرد: پروازها به سمت عراق انجام می شود و از نظر سازمان هواپیمایی مشکلی برای پروازها در فرودگاه های نجف و بغداد وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رضا جعفر زاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به ادامه دار بودن روند پرواز ها به سمت عراق اظهار‌ کرد:‌ شرکت‌های هواپیمایی در حال حاضر پروازهای عتبات عالیات را از ایران انجام می‌دهند.

وی در این راستا ادامه داد: ‌البته میزان این پروازها به تقاضای سفر از سوی مسافران بستگی دارد و این تقاضا تا اندازه‌ای هم کاهش داشته است.

این مقام مسئول سازمان هواپیمایی کشوری افزود: از نظر سازمان هواپیمایی کشوری مشکلی برای پرواز‌ها در فرودگاه‌های نجف و بغداد وجود ندارد.

جعفر زاده در خصوص بروز نا آرامی‌هایی در کشور عراق، بیان کرد: با این وجود، هیچ موردی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره توقف پروازها به شرکت‌های هواپیمایی نداشته‌ایم و در حال حاضر این پرواز‌ها با توجه به تقاضای سفر انجام می‌شود.

انتهای پیام/

فروش بلیت هواپیما گران تر از نرخ حداکثری اعلامی، تخلف است

عملیات انتقال زائران خانه خدا، پس از 30 روز به پایان رسید

محدودیت در پرواز یکی از هواپیماهای یک ایرلاین داخلی

اتصال تمام فرودگاه های کشور به مرکز ایمنی و اضطراری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی