پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی

رانندگان تاکسی نرخ کرایه را خارج از چارچوب افزایش ندهند

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: با توجه به تخصیص سهمیه بنزین به تاکسی ها، از رانندگان تاکسی درخواست می شود دست به افزایش کرایه خارج از چارجوب نزنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با توجه به افزایش قیمت بنزین طی 24 ساعت گذشته اظهار کرد: براساس […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۵ آبان ۱۳۹۸

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: با توجه به تخصیص سهمیه بنزین به تاکسی ها، از رانندگان تاکسی درخواست می شود دست به افزایش کرایه خارج از چارجوب نزنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با توجه به افزایش قیمت بنزین طی 24 ساعت گذشته اظهار کرد: براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد 24 آبان، سهمیه‌بندی بنزین برای همه وسایل نقلیه عمومی بنزین‌سوز اجرایی شد که حمل و نقل عمومی هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی با اشاره به سهمیه تعلق گرفته به تاکسی ها تشریح کرد: سهمیه تعلق گرفته برای تاکسی‌های بنزینی ماهانه 400 لیتر و تاکسی‌های گازسوز ماهانه 200 لیتر است.

این مقام مسئول در خصوص سهمیه بنزین خودروهای سرویس مدارس اشاره کرد: تامین سوخت خودروهای سرویس مدارس که در سامانه سپند ثبت‌ نام کردند در کارگروه مربوطه این موضوع در دست بررسی است که نتیجه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

ضامنی در ارتباط با افزایش کرایه تاکسی تشریج کرد: هم اکنون هیچ گونه افزایش کرایه نداریم. با عنایت به تخصیص سهمیه سوخت به تاکسی‌ها از رانندگان درخواست می‌شود ضمن ارائه خدمات مناسب از هرگونه افزایش کرایه خارج از چارچوب قانونی آن خودداری کنند.

به گفته وی؛ قیمت «سی ان جی» هیچ‌گونه افزایش و تغییری ندارد، همچنین تاکسی‌های اینترنتی به شرط فعالیت در چارچوب دستورالعمل ساماندهی و نظارت شهرداری‌ها بر این حوزه، مطابق با پیمایش انجام شده تا سقف مشخص اعتباری معادل سهمیه مورد نظر دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

فَنر قیمت بنزین در رفت!/ افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین از امروز اجرا می‌شود

راننده تاکسی که مبلغ 70 هزار یورو جامانده در خودرو خود را به دست صاحبش رساند

اعطا تسهیلات 4 درصدی به وام 40 میلیونی نوسازی ناوگان تاکسیرانی

در صورت عدم فعالیت تاکسی ها با شماره 1888 تماس بگیرید

آیا کرایه تاکسی افزایش می یابد؟

عمر 50 درصد تاکسی ها پایتخت بیش از 5 سال است

تاکسیرانی در دیگر کشورها یک ناوگان حمل و نقل لوکس است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی