پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آغاز فروش اعتباری پژو پارس از امروز ساعت 11

فروش اعتباری خودرو پژو پارس با تعداد محدود، از امروز ساعت 11 صبح آغاز می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فروش اعتباری محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت 11 صبح امروز شنبه مورخ 98/09/02 تا زمان تکمیل ظرفیت آغاز می شود. در این طرح‌ هم ظرفیت ثبت نام برای هر […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲ آذر ۱۳۹۸

فروش اعتباری خودرو پژو پارس با تعداد محدود، از امروز ساعت 11 صبح آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فروش اعتباری محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت 11 صبح امروز شنبه مورخ 98/09/02 تا زمان تکمیل ظرفیت آغاز می شود.

در این طرح‌ هم ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو است و در صورتی که ثبت نام از سوی مشتریان مغایر با این بند باشد، قرارداد به صورت یک طرفه از سوی شرکت ایران خودرو لغو خواهد شد.

کلیه مشتریانی که در 18 ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند. بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه، از سوی شرکت یک طرفه ابطال خواهد شد.

در این طرح فروش پژو پارس TU5 با قیمت مصوب 85 میلیون و 463 هزار و 400 تومان با پیش پرداخت 77 میلیون و‌ 90 هزار تومان و در قالب دو چک به مبلغ 5 میلیون و 191 هزار تومان با موعد تحویل 30 روزه به فروش می رسد.

انتهای پیام/

بیانیه گروه صنعتی ایران خودرو در اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری

سایت فروش اینترنتی ایران خودرو فعال است

امضا تفاهم نامه ساخت 150 کامیون توسط ایران خودرو دیزل برای قرارگاه خاتم الانبیاء

خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سراسر کشور در حالت آماده‌باش قرار گرفت

برگزاری بزرگ‌ترین آزمون سراسری حوزه خدمات پس از فروش کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی