پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وانت آریسان

بارنامه وانت بارها الکترونیکی می شود

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد؛ بارنامه وانت بارها در آینده نزدیک به صورت الکترونیکی در بستر سیستم تحت وب صادر خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای اجرای تکالیف مقرر در قانون مبارزه […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۶ آذر ۱۳۹۸

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد؛ بارنامه وانت بارها در آینده نزدیک به صورت الکترونیکی در بستر سیستم تحت وب صادر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای اجرای تکالیف مقرر در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برای تسهیل فرایند صدوربارنامه برای وانت بارها برای فعالیت در جاده‌های برون شهری، به زودی سیستم تحت وب صدور بارنامه الکترونیکی وانت بارها راه اندازی می شود.

پس از اجرای این سیستم، ضمن جلوگیری از فعالیت و تردد ناوگان وانت بار فاقد اسناد حمل( بارنامه) درجاده‌های مواصلاتی بین شهری ارائه هرگونه خدمات مرتبط با پیمایش مستند به ارائه اسناد حمل معتبر (بارنامه) است.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در اطلاعیه خود تاکید دارد: رانندگان وانت بار متقاضی فعالیت درحمل و نقل جاده ای می‌توانند به مراکز مجاز اعلام شده در سایت سازمان به نشانیwww.rmto.ir در بخش کارت هوشمند مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ منبع: مهر

محرومیت کامیون های پروژه های عمرانی از دریافت لاستیک / کایمون های بدون بارنامه شامل تسهیلات نمی شوند

محدودیت های ترافیکی ایام اربعین اعلام شد

اختصاص بودجه ۳ هزار میلیارد ریالی برای کاهش تصادفات رانندگی در سال ۹۸

دستور وزیر راه به تعاونی ها؛ قیمت بلیت اتوبوس ها پس از نوروز باید کاهش یابد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی