پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای گازسوز

لزوم نظارت بر روند 2 گانه سوز کردن خودروها

به گفته مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل‌ و نقل همگانی کشور؛ افزایش نرخ بنزین موجب شده تا رغبت برای 2 گانه سوز کردن خودروها بیشتر شود که باید نظارتی جدی تری در این راستا صورت بگیرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سعید قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور درباره اقدامات صورت گرفته برای اضافه […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۰ آذر ۱۳۹۸

به گفته مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل‌ و نقل همگانی کشور؛ افزایش نرخ بنزین موجب شده تا رغبت برای 2 گانه سوز کردن خودروها بیشتر شود که باید نظارتی جدی تری در این راستا صورت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور درباره اقدامات صورت گرفته برای اضافه کردن سوخت CNG به خودروها، اظهار کرد: با توجه به سهمیه‌بندی بنزین استقبال زیادی برای دوگانه‌سوز شدن خودروها و سوخت CNG شده است و اگر در این حوزه دستگاه‌های ذیربط نظارت نکنند، فساد زیادی شکل می‌گیرد.

وی در این راستا ادامه داد: اگر سازوکار دوگانه‌سوز کردن خودروها ساختار مند نباشد با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد و ما خواهان این هستیم که خودروهایی که تبدیل به دوگانه‌سوز می‌شوند، اسناد مالکیت آن خودروها نیز تغییر پیدا کند و این موضوع در سند درج شود.

این مقام مسئول اشاره کرد: کارگاه‌های غیراستاندارد با قیمت‌های قابل توجهی نسبت به دوگانه‌سوز کردن خودروها و نصب CNG اقدام می‌کنند که این موضوع در آینده مشکلات زیادی را برای خودروها ایجاد می‌کند بنابراین وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت) و شرکت پخش گاز باید جلوی این فساد را بگیرد.

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور بیان کرد: شرکت پخش باید تمهیداتی را در نظر داشته باشد که سوخت به صورت استاندارد و سیستماتیک توزیع شود و وزارت صمت نیز باید با متخلفین در این حوزه برخورد کند از سوی دیگر شرکت‌های تولید مخازن نیز باید عرضه و فروش آنها مشخص و سیستماتیک باشد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برای معاینه فنی مخازن CNG چه تسهیلاتی در نظر گرفته‌اید، گفت: ما محدودیتی برای معاینه فنی تاکسی‌ها و خودروهایی که دارای مخازن CNG هستند، نداریم و در طول یک روز اقدامات آنها انجام می‌شود.

انتهای پیام/

لزوم نظارت بر روند 2 گانه سوز کردن خودروها

وزیر نفت از کاهش مصرف بنزین کشور خبر داد

کاهش روزانه 19 میلیون لیتر مصرف بنزین در کشور

پس از تائید وزارت کشور سهمیه ریالی وانت بارها واریز می شود

میزان گاز سی ان جی توزیعی در جایگاه ها افزایش یافت

بیش از 360 لیتر بنزین در کارت سوخت خودروهای شخصی ذخیره نمی شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی