پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پلیس راهنمایی و رانندگی-تصادف رانندگی

اجرای پایلوت طرح کروکی تصادفات در پایتخت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: طرح کروکی الکترونیک تصادفات در پایتخت به صورت پایلوت اجرا خواهد شد . به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار کمال هادیان فر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اظهار کرد: در راستای هوشمند سازی نیروی انتظامی، پلیس راهور نیز اقدامات مختلفی را در دستور کار قرار داده […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۶ آذر ۱۳۹۸

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: طرح کروکی الکترونیک تصادفات در پایتخت به صورت پایلوت اجرا خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار کمال هادیان فر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اظهار کرد: در راستای هوشمند سازی نیروی انتظامی، پلیس راهور نیز اقدامات مختلفی را در دستور کار قرار داده است که یکی از این اقدامات الکترونیکی شدن کروکی‌های پلیس است.

این مقام مسئول با توضیح این موضوع که هم اکنون کروکی‌ها به شکل دستی ثبت می‌شود، اشاره کرد: از مدتی قبل برنامه‌ای را در پلیس راهور اجرا کردیم که براساس آن بتوانیم کروکی‌ها را به شکل الکترونیکی ثبت کنیم این طرح در حال حاضر در مرحله آزمایشی و اجرای پایلوت است و در صورت رفع معایب و مشکلات به زودی در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا توضیح داد: ما نرم افزار مربوط به کروکی‌های الکترونیک را بر روی 10 دستگاه دست افزار( تبلت) نصب کرده و در اختیار مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در تهران بزرگ قرار داده‌ایم اما به زودی با رفع معایب و انجام پشتیبانی‌های فنی این طرح را در سراسر کشور اجرا خواهیم کرد.

این مقام ارشد پلیس راهور تصریح کرد: الکترونیکی شدن کروکی‌ها علاوه بر کاهش احتمال خطا، سبب افزایش سرعت رسیدگی به درخواست‌ها و ارائه خدمات نیز خواهد شد و علاوه بر آن، تبادل اطلاعات میان پلیس و سایر بخش‌ها نظیر بیمه نیز تسهیل می‌شود.

وی در مورد اعتبارات این طرح نیز گفت: پیگیری‌های لازم برای تامین اعتبارات این طرح انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

پای آموزشگاه‌ها به پرونده تصادفات باز شد

آماده باش ماموران پلیس راهور تا روز چهارشنبه

غافلگیر نشدیم؛ در ترافیک ماندیم!/ واکنش عجیب شهرداری به مشکلات ترافیکی پس از بارش برف

مشکلات طرح کاهش آلودگی هوا را به شهردار تهران ارسال کرده ایم

چطور متوجه شویم که خودرو به پارکینگ منتقل شده یا به سرقت رفته است؟

سگ گردانی و حمل سگ در خودرو غیر قانونی است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی