پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام ایکس 55

شمارش معکوس برای ورود ام وی ام ایکس 55 به بازار

ام وی ام ایکس 55 به عنوان جدیدترین محصول مدیران خودرو به بازار می آید. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو روند موفقیت شرکت مدیران خودرو در سال 1389 با عرضه کراس اوور شهری ایکس 33  با شیب قابل توجهی آغاز شد. ام وی ام ایکس 33 تا کنون همواره در خط تولید مدیران […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۳ آذر ۱۳۹۸

ام وی ام ایکس 55 به عنوان جدیدترین محصول مدیران خودرو به بازار می آید.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

روند موفقیت شرکت مدیران خودرو در سال 1389 با عرضه کراس اوور شهری ایکس 33  با شیب قابل توجهی آغاز شد. ام وی ام ایکس 33 تا کنون همواره در خط تولید مدیران خودرو قرار داشته و به عنوان پرفروش ترین محصول این خودروساز خصوصی شناخته می شود. در ارزیابی موسسه جی دی پاورز در کلاس کامپکت کراس اوورها، ایکس 33 به همراه برادر کوچکترش ایکس 22 در دسته باکیفیت ترین ها جای گرفته اند.

چری  پس از عرضه موفق خودروهای تیگو 5 ، تیگو7 و ایکس 22، سرانجام در نمایشگاه شانگهای 2017 خودروی تیگو 5X یا تیگو4 ( که در ایران با نام ایکس 55 شناخته می شود) را رونمایی کرد. این خودرو  مورد توجه بسیاری قرار گرفت. به نوعی بسیاری این محصول را موفق و خوش نام میدانند. در طراحی ایکس 55 سادگی و وقار با یکدیگر ترکیب شده و شما طرحی کاملا اروپایی با استایلی مشابه  محصولات مدرن فولکس واگن را در این خودرو می بینید. اتفاقا در سال 2017 و همزمان با نمایشگاه فرانکفورت شرکت چری این خودرو را در کشور آلمان توسط رسانه ها مورد تست و بررسی قرار داد. نتایج این تست ها نشان می دهد خودروی ایکس 55  از هندلینگ و فرمان پذیری قابل قبولی بهره می برد.

ایکس 55 خیلی زود سر از بازارهای صادراتی چری نظیر کشورهای آمریکای جنوبی، روسیه و دیگر بازارها در آورد و توانست به یک خودروی مطلوب و موفق بدل گردد. در بازار برزیل  این خودرو  توانست بسیاری از رقبای خود را شکست دهد و حتی نکته جالب مقایسه ای بود که بین این خودرو و آئودی کیو3 در کشور برزیل صورت پذیرفت.

ام وی ام ایکس 55 قرار است توسط شرکت مدیران خودرو ، با موتور 1.5 لیتری توربو با قدرت 147 اسب بخار  و گیربکس 6 سرعته دوکلاچه عرضه شود. این کراس اوور شهری به آپشن های متنوع ایمنی و رفاهی نظیر دوربین 360، ایربگ های جانبی و پرده ای و ساعت مچی هوشمند برای کنترل خودرو مجهز است. ام وی ام ایکس 55 به رقابت با خودروهای وارداتی چون سانگ یانگ تیوولی و نیسان جووک می پردازد و با توجه به ممنوعیت واردات خودرو و عدم عرضه خودروهای روز در ایران، به لطف قابلیت های چشمگیرش می تواند به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند.

اخیرا شرکت مدیران خودرو تست درایو ام وی ام ایکس 22 را در پیست اتومبیلرانی آزادی برای نمایندگی های خود برگزار کرده و گویا بازخوردهای این تست بسیار مثبت بوده است.

ام وی ام X55 در یک قدمی بازار ایران/ جدیدترین محصول مدیران خودرو چه مشخصاتی دارد؟

آغاز فروش ام وی ام ایکس 55 توسط شرکت مدیران خودرو

شرایط طرح تبدیل خودروهای کارکرده محصولات مدیران خودرو

مدیران خودرو در رتبه نخست رضایتمندی مشتریان

عرضه دوباره آریزو 6 به بازار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی