پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گاز سی ان جی

روزانه 21 میلیون مترمکعب گاز سی ان جی عرضه می شود

به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی؛ روزانه حدود 21.2 میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی به خودرو‌های گازسوز و دوگانه‌سوز عرضه می شود و با توجه به توسعه جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در سال‌های اخیر، امکان دوبرابر کردن این ظرفیت تا بیش از 45 میلیون مترمکعب نیز وجود دارد. به گزارش پایگاه خبری […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۵ آذر ۱۳۹۸

به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی؛ روزانه حدود 21.2 میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی به خودرو‌های گازسوز و دوگانه‌سوز عرضه می شود و با توجه به توسعه جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در سال‌های اخیر، امکان دوبرابر کردن این ظرفیت تا بیش از 45 میلیون مترمکعب نیز وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

امیر وکیل‌زاده مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار کرد: پیش از این دولت از سال 84 تا 98 حدود یک میلیون خودرو را با کمک بلاعوض و به نوعی به شکل یارانه‌ای تبدیل کرد.

این مقام مسئول در این راستا بیان کرد: اما در این مقطع با توجه به سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین تقاضا‌ها برای تبدیل خودرو‌ها نیز رشد داشته است.

وی ادامه داد: روزانه حدود 21.2 میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی به خودرو‌های گازسوز و دوگانه‌سوز عرضه می شود و با توجه به توسعه جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در سال‌های اخیر، امکان دوبرابر کردن این ظرفیت تا بیش از 45 میلیون مترمکعب نیز وجود دارد و حتی در صورت مصرف دوبرابری نیز این تعداد جایگاه پاسخگوست.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اشاره کرد: مهم‌ترین موتور محرکه این صنعت در شرایط کنونی این بود که در بخش توسعه تقاضا اتفاق بیفتد که امیدواریم با مصوبه اخیر شورای اقتصاد، حمایت‌های دولت و همکاری تنگاتنگ وزارت نفت و وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) به‌ویژه خودروسازان، طرح‌های توسعه‌ای صنعت سی‌ان‌جی با سرعت بیشتری اجرایی شود.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

تغییر سوخت کاری اقتصادی است

خودروهایتان را در مراکز مجاز دوگانه سوز کنید

اولویت دوگانه سوز کردن با خودروهای فعال حمل و نقل عمومی است

اعلام جزئیات طرح دوگانه سوز کردن خودروها تا هفته آینده

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی