پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی ون

4 هزار کارت سوخت با سهمیه 600 لیتر میان رانندگان تاکسی ون توزیع شد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: بیش از ۴۰۰۰ کارت سوخت جدید با سهمیه ۶۰۰ لیتری میان رانندگان تاکسی ون توزیع شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص سهمیه بنزین خودروهای تاکسی ون اظهار کرد: اما با رایزنی‌های انجام شده با مجموعه دولت مقرر […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۷ آذر ۱۳۹۸

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: بیش از ۴۰۰۰ کارت سوخت جدید با سهمیه ۶۰۰ لیتری میان رانندگان تاکسی ون توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص سهمیه بنزین خودروهای تاکسی ون اظهار کرد: اما با رایزنی‌های انجام شده با مجموعه دولت مقرر شد که سهمیه بنزین تاکسی‌های ون از 4۰۰ لیتر به6۰۰ لیتر افزایش یابد و قرار بود که این مهم از آذرماه عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه برای دریافت سهمیه بنزین600 لیتری، لازم است که کارت سوخت خودروی ون تغییر کند، توضیح داد: با اینکه مقرر شده بود که سهمیه جدید تاکسی‌های ون از آذرماه اعمال شود اما به دلیل طولانی شدن فرآیند صدور کارت‌های سوخت جدید اجرای این تصمیم به اول دی ماه موکول شد اما دقت داشته باشید که در کارت سوخت رانندگان تاکسی ون، در اول دی ماه علاوه بر سهمیه 600 لیتری، 200 لیتر مازاد که ما به التفاوت سهمیه بنزین آذرماه است نیز در کارت سوخت رانندگان شارژ می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در مرحله اول حدود 5000 راننده تاکسی ون تهران جهت دریافت کارت سوخت‌های جدید به دولت معرفی شدند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اشاره کرد: با توجه به ضوابط موجود تنها رانندگان تاکسی ون فعال در حمل‌ونقل عمومی که دارای پروانه معتبر تاکسیرانی بوده‌اند جهت دریافت سهمیه سوخت 600 لیتر به وزارت کشور معرفی شده‌اند و خودروهای فاقد پروانه معتبر تاکسیرانی مشمول دریافت 200 لیتر مازاد نخواهند بود.

وی اشاره کرد: برای مساعدت ویژه با افرادی که پروانه معتبر تاکسیرانی نداشته‌اند نیز سازمان از هفته جاری شرایط ویژه‌ای برای تسهیل در فرآیند تمدید پروانه هوشمند رانندگان این خودروها در نظر گرفته که توصیه می‌کنم این افراد برای تمدید پروانه به دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی مراجعه نمایند تا بلافاصله جهت صدور کارت سوخت با سهمیه 600 لیتر به وزارت کشور معرفی شوند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

اعلام سهمیه سوخت سواری های عمومی بین شهری

رشد 7 درصدی مصرف بنزین از ابتدای سال 96

جایگاه‌های کوچک سوخت در تهران ساخته می‌شوند؟

استفاده از کارت هوشمند سوخت الزامی شد

ایرانی‌ها در سال ۹۶ چقدر بنزین مصرف کرده‌اند؟

نکاتی مهم برای حداکثر صرفه جویی در مصرف سوخت خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی