پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو بومی پاکستانی

پرنس نام نخستین خودرو بومی کشور پاکستان

نخستین خودرو بومی کشور پاکستان طی روزهای آتی رونمایی می شود به گفته شرکت سازنده این خودرو، تولید انبوه آن از ابتدای سال آتی آغاز خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نخستین خودرو بومی سازی شده پاکستانی با نام پرنس طی روزهای آینده معرفی می شود این خودرو که توسط شرکت ریگل موتورز […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۳۰ آذر ۱۳۹۸

نخستین خودرو بومی کشور پاکستان طی روزهای آتی رونمایی می شود به گفته شرکت سازنده این خودرو، تولید انبوه آن از ابتدای سال آتی آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نخستین خودرو بومی سازی شده پاکستانی با نام پرنس طی روزهای آینده معرفی می شود این خودرو که توسط شرکت ریگل موتورز ساخته شده از ابتدای سال آتی میلادی به تولید انبوه خواهد رسید.

نخستین خودرو بومی پاکستان

شرکت سازنده این خودرو ابراز امیداوری کرده که محصول تولید شده توسط آنها رقیبی جدی برای تولیدات کشورهای شرقی مانند ژاپن باشد، لازم به ذکر است که این خودرو با توجه به شرایط داخلی پاکستان مصرف سوخت بسیار پایینی دارد و تقریبا به ازای هر 100 کیلومتر در رانندگی داخل شهر حدود 5.5 لیتر بنزین مصرف می کند.

فضای داخلی خودرو بومی پاکستان

قیمت احتمالی این خودرو در تولید انبوه حدود یک میلیون روپیه( 6 هزار دلار) برآورده شده و پیش بینی می شود به عنوان یک خودروی ارزان قیمت مشتریان زیادی داشته باشد.

شرکت های چینی،کره ای و ژاپنی از جمله سوزوکی، تویوتا، هیوندای و… در پاکستان دارای خط تولید جداگانه هستند و قرار است تا سال 2021 برخی دیگر از شرکت های چینی ضمن سرمایه گذاری در پاکستان خط تولید خودرو راه اندازی کنند.

فضای داخلی خودرو بومی پاکستان.jpg 1

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

توقف تولید 9 خودرو در سال جدید

نفس پیست، هوای خیابان/ مقایسه مک لارن 600LT، لامبورگینی اوراکان پرفورمانته و پورشه ۹۱۱ GT3 RS

اَستونِ سنت شکن!/ DBX به عنوان نخستین شاسی بلند استون مارتین چه ویژگی هایی دارد؟

خیز میلیاردر کانادایی برای خرید بخش عمده ای از سهام آستون مارتین

پرفروش ترین خودروها در بازار آمریکا چه خودروهایی هستند؟

تولید بوئینگ 737 مکس متوقف شد

نخستین کاروان تمام الکتریکی توسط یک شرکت استرالیایی ساخته شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی