پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فولکس واگن

فولکس واگن به پرداخت جریمه محکوم شد

یکی از دادگاه فدرال در کشور استرالیا، گروه خودروسازی فولکس‌واگن آلمان را به علت دور زدن مقررات آلایندگی به پرداخت ۸۶ میلیون دلار غرامت محکوم کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در این پرونده حقوقی آمده است که خودروساز مذکور با تقلب در میزان واقعی آلایندگی‌های محصولات دیزلی خود، مقررات آلایندگی استرالیا را دور […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱ دی ۱۳۹۸

یکی از دادگاه فدرال در کشور استرالیا، گروه خودروسازی فولکس‌واگن آلمان را به علت دور زدن مقررات آلایندگی به پرداخت ۸۶ میلیون دلار غرامت محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در این پرونده حقوقی آمده است که خودروساز مذکور با تقلب در میزان واقعی آلایندگی‌های محصولات دیزلی خود، مقررات آلایندگی استرالیا را دور زده است.

براساس اعلام کمیسیون رقابت و مصرف استرالیا، این جریمه سنگین حکمی بوده است که تاکنون توسط دادگاه فدرال این کشور و تحت «قانون مصرف‌کنندگان» صادر شده است.

فولکس‌واگن اذعان کرده است که در محصولات موردنظر نرم‌افزاری نصب شده بود تا میزان تولید آلایندگی را کمتر از مقدار واقعی نشان دهد. بی‌قانونی فولکس زمانی رخ داد که بیش از ۵۷ هزار دستگاه از محصولات خود را بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ وارد استرالیا کرد.

سخنگوی این خودروساز آلمانی به درخواست رویترز برای اظهارنظر در این باره پاسخ رد داد. برای نخستین در سال ۲۰۱۵ استفاده فولکس‌واگن از این نرم افزار در معاینه‌های فنی ایالات‌متحده کشف شد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

فیات کرایسلر و گروه PSA چهارمین خودروساز بزرگ دنیا

پرنس نام نخستین خودرو بومی کشور پاکستان

توقف تولید 9 خودرو در سال جدید

نفس پیست، هوای خیابان/ مقایسه مک لارن 600LT، لامبورگینی اوراکان پرفورمانته و پورشه ۹۱۱ GT3 RS

اَستونِ سنت شکن!/ DBX به عنوان نخستین شاسی بلند استون مارتین چه ویژگی هایی دارد؟

خیز میلیاردر کانادایی برای خرید بخش عمده ای از سهام آستون مارتین

پرفروش ترین خودروها در بازار آمریکا چه خودروهایی هستند؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی