پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو 5

تیگو 5 ، شاسی بلند مناسب برای خانواده های ایرانی

تیگو 5 از جمله محصولات محبوب شرکت مدیران خودرو است که از سال 94 وارد بازار کشور شده و توانسته جایگاه مناسبی در بازار خودرو کشور برای خود پیدا کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بازار خودرو ایران نیز چون سایر بازارهای جهانی در سالهای اخیر با باز شدن نسبی دروازه ها تمایل زیادی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳ دی ۱۳۹۸

تیگو 5 از جمله محصولات محبوب شرکت مدیران خودرو است که از سال 94 وارد بازار کشور شده و توانسته جایگاه مناسبی در بازار خودرو کشور برای خود پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بازار خودرو ایران نیز چون سایر بازارهای جهانی در سالهای اخیر با باز شدن نسبی دروازه ها تمایل زیادی به خودروهای شاسی بلند پیدا کرد.

با باز شدن دروازه، مدل های گوناگون شاسی بلند به بازار ایران راه یافت و کم کم خودروسازان داخلی نیز به سمت تولید اینگونه خودروها رفتند و از سوی دیگر چینی ها به خوبی بازار ایران و نیازهای آن را شناختند و انواع خودروهای شاسی بلند خود را به بازار کشور فرستادند.

اولین برند چینی که به بازار ایران راه یافت شرکت مدیران خودرو بود که اتفاقا نخستین خودروی شاسی بلند چینی را نیز با نام ایکس 33 وارد بازار کرد،

شرکت مدیران خودرو در سال 94 تصمیم گرفت تا برای ورود به رقابت و بازار شاسی بلندهای نسبتا لوکس وارداتی، یک محصول جدید را معرفی کند که آن خودرو، تیگو5 بود.

خودرویی که در سال 2014 نیز در بازار کشور چین معرفی شد و توانست موفقیت قابل قبولی را کسب کند.

تیگو 5 خیلی زود در بازار ایران مورد محبوبیت قرار گرفت به طوری که نزدیک به 40000 دستگاه از این خودرو فروش رفت.

بسیاری به این خودرو لقب شاسی بلند خانواده را داده اند. دلایل اصلی موفقیت تیگو 5 در بازار ایران را می توان اتاق جادار و ارتفاع بالای خودرو که حس یک خودرو توانمند شاسی بلند را می دهد بیان کرد.

همچنین این خودرو دارای اتاق مستحکم و ایمن و مجهز به امکانات لازم ایمنی است که دارای 5 ستاره کامل ایمنی بوده است.

با توجه به شرایط فعلی بازار و توقف عرضه خودروهای وارداتی و بسیاری از مونتاژی ها و بروز مشکلاتی در عرصه خدمات پس از فروش این خودروها در حال حاضر تیگو5 دارای خدمات پس از فروش مناسب و مطلوبی است که با گارانتی 5 سال یا 150000 کیلومتر در کنار گارانتی 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان از امتیاز ویژه ایی در کنار قابلیت های فنی و کیفی برخوردار است.

انتهای پیام/

محصولات مدیران خودرو با استاندارد آلایندگی یورو 5 ، دوستدار محیط زیست

پرچمدار ام وی ام با گارانتی خاص می آید

شرایط طرح تبدیل خودروهای کارکرده محصولات مدیران خودرو

چری تیگو7 ، انتخابی مناسب برای لوکس پسندان

مدیران خودرو در رتبه نخست رضایتمندی مشتریان

وضعیت مناسب قطعات یدکی محصولات شرکت مدیران خودرو

محصولات مدیران خودرو ، مناسب برای شرایط جدید سوخت در کشور

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی