پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دوچرخه بیدود

بیدود به شهرداری آسیب زده است

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: انتظار داشتیم شرکت دوچرخه‌های اشتراکی قبل از توقف فعالیت با ما در شهرداری مذاکره کنند این کار عاقلانه بود ولی متأسفانه اقدام آنها غافلگیرانه محسوب می‌شود و از این طریق به شهرداری آسیب زدند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یوسف حجت سرپرست معاونت حمل […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳ دی ۱۳۹۸

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: انتظار داشتیم شرکت دوچرخه‌های اشتراکی قبل از توقف فعالیت با ما در شهرداری مذاکره کنند این کار عاقلانه بود ولی متأسفانه اقدام آنها غافلگیرانه محسوب می‌شود و از این طریق به شهرداری آسیب زدند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت دوچرخه‌های اشتراکی در پایتخت تصریح کرد: بر اساس تصمیمی که گرفته‌ایم قرار شده فعلاً یارانه‌ای به این شرکت ندهیم و به شکل دیگر در حوزه دوچرخه کمک کنیم ولی در مورد ساز و کار آن هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

وی در این راستا بیان کرد: نظر ما این بود که شرکت دوچرخه‌های اشتراکی مانند اسنپ و تپسی فعالیت کنند تا کسی از ورود به این حوزه ضرر نکند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه حمل و نقل در کشور ما ارزان است،‌ گفت:‌حدود هزار میلیارد تومان سالانه به مترو یارانه می‌دهیم همچنین یارانه اتوبوس 140 میلیارد تومان است و اگر بخواهیم دوچرخه‌ها هم دوباره فعال شوند باید عددی یارانه اختصاص دهیم ولی تصمیم بر این موضوع نیست.

حجت تصریح کرد: انتظار داشتیم شرکت دوچرخه‌های اشتراکی قبل از توقف فعالیت با ما در شهرداری مذاکره کنند این کار عاقلانه بود ولی متأسفانه اقدام آنها غافلگیرانه محسوب می‌شود و از این طریق به شهرداری آسیب زدند.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان کرد: سیاست ما این چنین نیست که از یک شرکت خصوصی حمایت کنیم و حمایت‌های ما برای همه است و اگر شرکت جدید اعلام آمادگی کند می‌توانیم از آنها حمایت کنیم.

انتهای پیام/ منبع: فارس

درخواست کمک 8 میلیاردی بیدود

نارنجی پوش/ راهکارها و چالش های استفاده از دوچرخه های اشتراکی در ایران

دستورالعمل لازم برای کنترل بر مسافربرهای اینترنتی تهیه شد

قصد داریم تا دوچرخه های اشتراکی آسان تر در اختیار اصحاب رسانه قرار گیرد

امکان عضویت رایگان در اپلیکیشن بیدود برای خبرنگاران تکذیب شد

امکان عضویت رایگان خبرنگاران در اپلیکیشن بیدود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی