پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پوکت تایلند

پوکت را در سفر به تایلند تجربه کنید

شهر پوکت از شهرهای جذاب تایلند است که جاذبه‌هایی زیبا و فوق‌العاده دارد. بسیاری از این جاذبه‌ها شناخته شده و برخی نیز ناشناخته هستند. در اینجا به معرفی شهر پوکت در تایلند و معرفی جاذبه‌ها و مراکز خرید آن می‌پردازیم و به گردشگران خواهیم گفت که اگرچه پوکت تورهای اختصاصی دارد اما از طریق تور […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۴ دی ۱۳۹۸

شهر پوکت از شهرهای جذاب تایلند است که جاذبه‌هایی زیبا و فوق‌العاده دارد. بسیاری از این جاذبه‌ها شناخته شده و برخی نیز ناشناخته هستند. در اینجا به معرفی شهر پوکت در تایلند و معرفی جاذبه‌ها و مراکز خرید آن می‌پردازیم و به گردشگران خواهیم گفت که اگرچه پوکت تورهای اختصاصی دارد اما از طریق تور تایلند هم می‌توانند به این شهر سفر کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پوکت یکی از شهرهای توریستی تایلند در تور تایلند ارزان سایت سفر باتو است که در جنوب پایتخت این کشور قرار دارد. پوکت تایلند شهری است که در آن، تاریخ و طبیعت یکدیگر را در آغوش کشیده‌اند. اگر جزو کسانی هستید که قصد دیدن پوکت را دارید می‌توانید از طریق شرکت در تور تایلند از این شهر زیبا و رویایی دیدن کنید. بهتر است بدانید که پوکت، به صورت اختصاصی تورهای مربوط به خود نیز دارد که طرفداران بسیار زیادی دارند. قدم زدن در سواحل شنی و رویایی پوکت در تایلند، اولویتی است که ممکن است در ذهن هر گردشگر طبیعت دوستی باشد.

بهترین زمان سفر به پوکت در تایلند

بهترین زمانی که می‌توان به پوکت سفر کرد فاصله زمانی بین ماه‌های نوامبر تا آوریل است. آنچه سبب شده است که گردشگران در این ماه‌ها مسافرت بهتری را تجربه کنند هوای خنک تایلند در این زمان است. پوکت در تایلند، مکان‌های توریستی زیادی دارد. ساعت این شهر با تهران در حدود ۳ ساعت و نیم اختلاف دارد. آب و هوای شهر پوکت در بیشتر ماه‌های سال گرم و مرطوب است و درجه حرارت بالایی دارد. فصل‌های بارانی این شهر تایلند، معمولا از ماه‌های مه تا اکتبر است.
در شهر پوکت تایلند چه خواهید دید؟

شهر پوکت در تایلند جاذبه‌های گردشگری متنوعی برای عرضه به توریست‌ها دارد. طبیعت زیبای این شهر رویایی و غیر قابل توصیف است. زیبایی سواحل پوکت و آرام بودن آنها هر گردشگری را غرق در رویا خواهد کرد. ساحل پاتونگ جایی است که هر گردشگری که به تایلند سفر کرده و آن را دیده است از بیان تجربه خود به تصویر کشیدن زیبایی این شهر عاجز است. بیشتر گردشگرانی که به پوکت تایلند می‌روند برای استفاده از سواحل متنوع و طبیعت جذاب این شهر به این شهر می‌روند. از مکان های جذاب دیگری که می‌توان در پوکت مشاهده کرد بازارها و مراکز خرید جذاب و کم‌نظیر این شهر رویایی است که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

مراکز خرید پوکت در تایلند

۱-پوکت واکینگ استریت

پوکت واکینگ استریت به زبان تایلندی بازار بزرگ معنی می‌دهد. این بازار جذاب به صورت هفتگی اداره می‌شود. در این بازار جذاب، فرهنگ مردم پوکت و فرهنگ سنتی تایلند به تصویر کشیده شده است. نگاهی به غذاهای محلی ارائه شده در این بازار و صنایع دستی تایلندی مهر تاییدی بر این نظر خواهد بود. ورودی این بازار در قسمت شرقی خیابان تالانگ قرار دارد. در این مکان، دروازه‌ای چوبی نهاده شده و دکوراسیون آن با سبک چینی ساخته شده است.

2-منسوجات بان بوران

یکی از مراکز خرید اصلی پوکت در تایلند، منسوجات بان بوران است. در پوکت دو مرکز خرید با این نام وجود دارند که محصولاتی که به مشتریان عرضه می‌کنند از کیفیت بالایی برخوردار هستند. محصولاتی که در مغازه بان بوران، فروخته می‌شوند معمولا اجناسی نخی و ابریشمی هستند که اکثر آنها از خارج از تایلند به این کشور وارد می‌شوند. در این مغازه، محصولاتی مانند انواع کفش و کیف، ظروف و محصولات مختلف دیگر نیز به مشتری‌ها فروخته می‌شود.

۳-بازار کارن

بازار کارن، یکی از مراکز خرید اصلی پوکت محسوب می‌شود. باین بازار مغازه‌هایی دارد که بسیار زیبا هستند و چراغ‌هایی نئون دارند که زیبایی مغازه را دو چندان می‌کند. این بازار در داخل جزیره پوکت در تایلند است. این بازار زیبا برای استفاده گردشگران ساخته است و شب‌ها تا دیر وقت باز است. در این مکان، کافی‌شاپ هایی وجود دارد که برای مشتریان و گردشگران، نوشیدنی‌هایی خنک برای استراحت آنها سرو می‌کنند.

۴-بنانا واک

بنانا واک، را شاید بتوان تازه‌ترین مرکز خرید پوکت در تایلند دانست. این مغازه، از دیوارهایی فلزی و سقف بلند تشکیل شده است و نورپردازی آن با رنگ های زیبا و متنوع طراحی شده است. فضای این مکان بسیار رویایی و دلنشین است. در این مرکز خرید، انواع لوازم آرایشی را می‌توانید خریداری کنید. در این مغازه محلی برای خوردن غذا و صرف نوشیدنی و استراحت گردشگران در نظر گرفته شده است. این مغازه یکی از جاهای مورد علاقه گردشگران در تایلند، محسوب می‌شود. همچنین تور مالزی بسیار محبوب در بین گردشگران است.

آفرهای تور تایلند

تور تایلند جزو تورهای محبوب گردشگران است که با تورهای ترکیه رقابت و برابری می‌کند. شهر پوکت تایلند از لحاظ جذابیت، جزو شهرهای ویژه گردشگری در دنیا محسوب می‌شود و توریست های ایرانی زیادی به دنبال دیدن این کشور هستند. آفرهای تور تایلند در این زمینه بسیار مورد استقبال ایرانیان است.

آفرها معمولا در روزهای خاصی به گردشگران ارائه می‌شوند. این نوع آفر برای مشتریان وفادار تورها در نظر گرفته می‌شود و آنها در اولویت سفر قرار می‌گیرند. با این حال این مورد به این مفهوم نیست که شما شانسی برای سفر به تایلند از طریق آفر نداشته باشید. شما می‌توانید در این تورها ثبت نام کرده و شانس خود را در سفر به تایلند و شهرهای زیبای آن از طریق آفر، امتحان کنید. زیرا در صورتی که جای اضافی وجود داشته باشد حتما شانس سفر با تور مزیت این نوع تور این است که گردشگرانی که قصد دارند تایلند و شهرهای زیبای ان را ببینند با هزینه کمتری به این کشور سفر می‌کنند و تخفیف، شامل حال آنها می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی