پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارت سوخت

بدون بیمه شخص ثالث از کارت سوخت هم خبری نیست

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: مطابق ماده 48 که بیمه شخص ثالث را اجباری می‌کند خودروهایی که فاقد این بیمه باشند کارت برای این گروه صادر نخواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شهرام رضایی مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به عدم صدور کارت سوخت برای کسانی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۷ دی ۱۳۹۸

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: مطابق ماده 48 که بیمه شخص ثالث را اجباری می‌کند خودروهایی که فاقد این بیمه باشند کارت برای این گروه صادر نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شهرام رضایی مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به عدم صدور کارت سوخت برای کسانی که بیمه شخص ثالث ندارند؛ اظهار کرد: طی روز‌های اخیر پیامک‌هایی مبنی بر ابطال کارت سوخت کسانی که هنوز نسبت به دریافت بیمه سخص ثالث اقدام نکرده اند؛ ارسال شده است و این موضوع مطابق ماده 48 که بیمه شخص ثالث را اجباری می‌کند و کارت سوخت به این افراد تعلق نمی‌گیرد.

وی در این راستا اشاره کرد: مطابق این قانون ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت مکلف است از صدور هر گونه کارت سوخت و تخصیص اولیه سهمیه یا ادامه آن برای وسایل نقلیه فاقد بیمه خودداری کند و از سوی دیگر بیمه مرکزی و نیروی انتظامی باید اطلاعات مربوط به وسایل نقلیه را در اختیار این ستاد قرار دهد.

این مقام مسئول ادامه داد: با اتصال بین سامانه هوشمند سوخت و بیمه مرکزی، در روز‌های اخیر تعدای پیامک‌های به افرادی که هنوز بیمه شخص ثالث را دریافت نکرده اند، ارسال شد و توصیه شده نسبت به دریافت بیمه سخص ثالث برای جلوگیری از قطع کارت سوخت اقدام کنند.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بیان کرد: هنوز زمانی دقیقی برای ابطال کارت سوخت در نظر گرفته نشده است و، اما به طور یقین اخطار دومی نیز در این خصوص اعلام خواهد شد و پس از کارت سوخت طرف باطل می‌شود.

وی گفت: در صورت دریافت پیامک اول مبنی بر عدم بیمه شخص ثالث، مالک خودور باید به سامانه بیمه مراجعه و ضمن استعلام نسبت به تهیه بیمه شخص ثالث اقدام کند.

انتهای پیام/ منبع: میزان

سهمیه بنزین تاکسی ها چقدر است؟/ سهمیه بنزین تاکسی های ون 800 لیتر شد

کارت سوخت خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث باطل می شود

چطور از کارت سوخت استفاده کنیم؟/ احتمال سوختن سهمیه بنزین در پی استفاده نادرست از کارت سوخت

سهمیه بنزینی برای مسافربرهای شخصی تعیین نمی شود

وزیر نفت از کاهش مصرف بنزین کشور خبر داد

کاهش روزانه 19 میلیون لیتر مصرف بنزین در کشور

بیش از 360 لیتر بنزین در کارت سوخت خودروهای شخصی ذخیره نمی شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی