پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیونینگ پورشه ماکان

هامان به سراغ پورشه ماکان می رود

هامان ، که یکی از بهترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های تیونینگ در صنعت خودروسازی جهان می باشد از جدیدترین پروژه خود پرده برداری کرد. احتمالا وقتی اسم “هامان” زا می شنوید ذهنتان درگیر محصولات ب.ام.و و به خصوص آخرین پروژه کاری این تیونر که بر روی ب ام و سری 6 انجام گرفته بود ، می […]

javankhodro
شنبه - ۴ مهر ۱۳۹۴

هامان ، که یکی از بهترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های تیونینگ در صنعت خودروسازی جهان می باشد از جدیدترین پروژه خود پرده برداری کرد.

احتمالا وقتی اسم “هامان” زا می شنوید ذهنتان درگیر محصولات ب.ام.و و به خصوص آخرین پروژه کاری این تیونر که بر روی ب ام و سری 6 انجام گرفته بود ، می شود. چرا که این اواخر فقط از هامان تیونینگ ب ام و را دیده‌ایم اما خوسبختانه این بار همان ، ان تیئنر معروف به سراغ تیونینگی متفاوت، یعنی تقویت شاسی بلند پورشه ماکان رفته تا بار دیگر قدرت خود را بر روی برندهای دیگر هم به نمایش بگذارد.

تیونینگ پورشه ماکان

همان هم مانند هر تیونری ، علاوه بر تقویت موتور خودرو، یک کیت بدنه اسپرت را هم برای این شاسی بلند پورشه ارائه کرده که می‌توان رگه‌های این کیت بدنه را در بزرگ‌تر شدن ورودی‌های هوای روی سپر با تیغه‌هایی افقی کرومی در میان آن، جلوپنجره‌ای یک تکه مشکی برجسته، قطعه‌ای اضافه در زیر سپر جلو به عنوان بامپر، چراغ‌های تاریک پیشانی، رینگ‌های 22 اینچی آلیاژی مشکی رنگ و قطعاتی اضافه در حاشیه‌های گلگیرهای جلو و عقب برای جبران افزایش سایز لاستیک و همچنین یک باله ثابت بزرگ نصب شده بر روی درب پنجم و خروجی‌های چهارتایی مشکی رنگ اگزوز و در آخر هم چراغ‌های آبی رنگ خطر با حاشیه‌های مشکی رنگ، مشاهده کرد.

تیونینگ پورشه ماکان

علاوه براین ها ، هامان با ارائه یک کیت تقویتی در پیشرانه دیزلی خودرو، حداکثر قدرتی تولیدی این واحد را هم از 258 اسب بخار به 300 اسب بخار رسانده که منجر به ثبت حاقل شتابی صفر تا صد 5.7 ثانیه‌ای شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی