پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تراموا

پیشنهاد راه اندازی تراموا در تهران چقدر جدی است؟

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در ارتباط با پیشنهاد شهردار تهران مبنی بر راه اندازی تراموا در تهران بیان کرد: این تصمیم هنوز نهایی نشده برای راه اندازی LRT باید بخش خصوصی به این حوزه وارد شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۷ دی ۱۳۹۸

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در ارتباط با پیشنهاد شهردار تهران مبنی بر راه اندازی تراموا در تهران بیان کرد: این تصمیم هنوز نهایی نشده برای راه اندازی LRT باید بخش خصوصی به این حوزه وارد شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در خصوص افزوده شدن تراموا به حمل و نقل عمومی پایتخت اظهار کرد: حناچی شهردار تهران هفته‌های پیش در جلسه‌ای که با اعضای شورای شهر برگزار شد پیشنهاد راه‌اندازی تراموا را در پایتخت داد که پس از آن از کمیسیون عمران و حمل و نقل درخواست داده شد نظر خود را اعلام کنند.

وی در این راستا بیان کرد: ما پس از بررسی این مسأله اعلام کردیم که مخالف احداث و راه‌اندازی تراموا در پایتخت نیستیم ولی باید بخش خصوصی به این حوزه ورود کند و با این شرط با راه‌اندازی تراموا موافق هستیم.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری منابع آن محدود است و باید همین میزان اعتبار و منابع مالی را برای تکمیل خطوط فعلی مترو اختصاص دهد و این موضوع بسیار منطقی است.

علیخانی تصریح کرد: راه‌اندازی LRT و قطار شهری نیازمند جذب بخش خصوصی است که البته حناچی اعلام کرد که سرمایه‌گذارانی قرار است به این موضوع ورود کنند.

وی با بیان به اینکه ورود تراموا به پایتخت قطعی نیست گفت: این تصمیم هنوز نهایی نشده و باید توجه داشت که شهرداری نمی‌تواند چون مترو تهران کامل نیست به این موضوع وارد شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اشاره کرد: باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا در شرایط کنونی سرمایه‌گذار خصوصی اعلام آمادگی می‌کند یا خیر که البته حناچی گفته است برخی برای این موضوع از بخش خصوصی آماده‌اند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

ایستگاه مترو مولوی فردا افتتاح می شود

محسن پورسید آقایی از سمت خود استعفا کرد

تاکسیرانی به دنبال مجزا کردن پروانه بهره برداری از پروانه تاکسی

15 درصد از 320 هزار تاکسی موجود در کشور غیر فعال اند

4 رام قطار وارد خطوط متروی پایتخت شد

ناوگان حمل و نقل شهری در مسیر نوسازی

60 درصد مینی بوس های موجود در ناوگان فرسوده است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی