پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایساکو

ارائه خدمات به مشتریان ایران‌خودرو در روزهای جمعه ادامه دارد

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، که در راستای تکریم مشتریان و تسهیل در ارائه خدمات، از تابستان امسال روزهای جمعه را به شیفت کاری تعمیرگاه‌های منتخب این شرکت افزوده بود، ارائه این خدمات را تا پایان دی‌ماه سال جاری تمدید کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو معاون خدمات پس از فروش ایساکو اظهار […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۱ دی ۱۳۹۸

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، که در راستای تکریم مشتریان و تسهیل در ارائه خدمات، از تابستان امسال روزهای جمعه را به شیفت کاری تعمیرگاه‌های منتخب این شرکت افزوده بود، ارائه این خدمات را تا پایان دی‌ماه سال جاری تمدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

معاون خدمات پس از فروش ایساکو اظهار کرد: با توجه به تداوم روند آلودگی هوا در ایام سرد سال و اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی که عبور و مرور هموطنان را با محدودیت‌ بیشتری مواجه کرده است، این شرکت ارائه خدمات در روزهای جمعه را در برخی نمایندگی‌های خود را تا پایان دی ماه تمدید کرد.

وی در این راستا اشاره کرد: این مجموعه اجرای طرح‌هایی که باعث تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی به مشتریان می‌شود را به صورت مستمر در برنامه خود دارد؛ این طرح‌ها متناسب با موقعیت‌ و مناسبت‌های خاص کشور به‌منظور همراهی بیشتر با دارندگان محصولات ایران‌خودرو در دستور کار قرار می‌گیرد و آمارها نشان می‌دهد که طرح خدمات‌رسانی در روزهای جمعه با استقبال گسترده مشتریان مواجه شده است. از این رو در حال بررسی امکانات و شرایط هستیم که حدالمقدور این طرح تا پایان سال نیز ادامه یابد.

این مقام مسئول گفت: طرح‌های مذکور با نیازسنجی موارد ثبت شده توسط هموطنان در مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو و سایر کانال‌های ارتباطی طرح‌ریزی و اجرا می‌شود و آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که بر پایه نظرسنجی از مشتریان است، نشان می‌دهد این اقدامات بسیار اثربخش بوده؛ به نحوی که شرکت ایساکو برای نخستین بار در طی ارزیابی‌های ISQI، مقام دوم شاخص رضایت مشتری در بین تمام خودروسازان داخلی و وارد کننده را از آن خود کرده است.

وردینی در پایان گفت: علاوه بر امکان پذیرش خودرو در روزهای جمعه در نمایندگی‌های منتخب، برخی نمایندگی‌های این شرکت نیز همچنان به صورت دو شیفت به ارائه خدمات خود ادامه می‌دهند تا شرکت ایساکو با دارا بودن بیش از ۷۰۰ نمایندگی مجاز به عنوان گسترده‌ترین شبکه خدمات در سراسر کشور، به لحاظ زمان ارائه خدمات نیز در کشور پیشرو باشد.

مشتریان گرامی می‌توانند، برای مشاهده برنامه و لیست نمایندگی‌هایی که در شیفت دوم یا جمعه‌ها خدمات ارائه می‌کنند، به صفحه سایت شرکت ایساکو به آدرس www.isaco.ir مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/

دارندگان محصولات ایران خودرو برای سرویس‌های ادواری به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند

خدمات پس از فروش، ضامن اعتبار یک برند تجاری است

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در بین برترین ارائه دهندگان خدمات قرار گرفت

کاهش ارزبری 127 میلیون یورویی با داخلی سازی قطعات محصولات ایران خودرو

ایساکو ابزارهای دقیق را داخلی سازی کرد/ کاهش محدودیت در ارائه خدمات

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی