پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مسافربرهای شخصی

مسافرکشی خودروهای شخصی غیر قانونی است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: مسافر برهای شخصی به دلیل اینکه نظارتی بر عملکردشان وجود ندارد نرخ کرایه‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ افزایش داده‌اند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به برخی از تخلفات برخی از رانندگان تاکسی جهت دریافت کرایه اضافه از مسافران تصریح کرد: هفته […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۱ دی ۱۳۹۸

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: مسافر برهای شخصی به دلیل اینکه نظارتی بر عملکردشان وجود ندارد نرخ کرایه‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ افزایش داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به برخی از تخلفات برخی از رانندگان تاکسی جهت دریافت کرایه اضافه از مسافران تصریح کرد: هفته پیش بازرسان تعزیرات به صورت نامحسوس به برخی از خطوط تاکسیرانی مراجعه کرده بودند و پس از بررسی و کنترل اعلام کردند که در خطوط تخلفی انجام نگرفته است.

وی در این راستا اشاره کرد: مسافربرهای شخصی اما از این موضوع مستثنی هستند و متاسفانه به دلیل اینکه نظارتی بر آنها وجود ندارد، نرخ کرایه‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ افزایش داده‌اند.

این مقام مسئول توضیح داد: از نظر ما فعالیت مسافربرهای شخصی غیرقانونی است و پلیس در فاز نخست باید با آنها برخورد کند. ما ضابط قضایی نیستیم که بخواهیم در این زمینه ورود کنیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تاکید بر اینکه جابجایی مسافر با خودروی شخصی غیرقانونی است، گفت: آژانس‌های مسافربری هم ساماندهی شده‌اند ولی نرخ آنها زیر مجموعه اتحادیه خودشان است و ما دخالتی در این زمینه نداریم.

وی اشاره کرد: فعلا نرخ کرایه‌های تاکسی تغییر نمی‌کند ولی در درازمدت تغییراتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خواهیم داشت.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ منبع: فارس

نرخ کرایه تاکسی هیچ تغییری نخواهد کرد

افزایش 200 هزار تومانی هزینه تاکسیداران

هیچ گونه تصمیمی برای افزایش کرایه تاکسی گرفته نشده است

نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی محدود می شود

خرید و فروش خودرو تاکسی در برخی خطوط تائید شد

نرخ جدید کرایه ها روی تمامی ایستگاه های تاکسی نصب شده است

لزوم تجدید نظر در نرخ کرایه تاکسی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی