پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو

در سازمان خدمات پس از فروش مدیران خودرو چه می گذرد؟

نشست خبری شرکت مدیران خودرو با اصحاب رسانه پیرامون موضوع خدمات پس از فروش برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو؛ جک لی ، قائم مقام مدیر عامل در شرکت مدیران خودرو گفت: ایران کشور دوم من است و MVM دلیل مشترک حضور ما در ایران است. در 16 سال فعالیت موفق این […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۱ دی ۱۳۹۸

نشست خبری شرکت مدیران خودرو با اصحاب رسانه پیرامون موضوع خدمات پس از فروش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو؛ جک لی ، قائم مقام مدیر عامل در شرکت مدیران خودرو گفت: ایران کشور دوم من است و MVM دلیل مشترک حضور ما در ایران است. در 16 سال فعالیت موفق این شرکت در ایران، همواره مشتری اولویت اول  بوده است. سرمایه گذاری گسترده روی تامین قطعات یدکی یکی از دلایلی است که بتوانیم سرویس مطلوب به مشتریان خود ارائه دهیم.

161 نمایندگی خدمات پس از فروش مدیران خودرو در 31 استان و 91 شهر همراه با 1981 نیروی زبده و آموزش دیده روزانه به حدود 1800 متشری خدمات می دهند. علاوه بر برگزاری دوره های آنلاین برای نیروها، همکاری با تعدادی مراکز فنی و حرفه ای در استانهای مختلف در حال انجام است.

در حال حاضر 3 راه برای رزرو نوبت توسط مشتریان وجود دارد: حضوری، تلفن 5 رقمی و سایت شرکت.  همچنین موبایل اپلیکیشن شرکت در تاریخ 22بهمن 98 رونمایی می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

پروژه Follow Up در مدیران خودرو فعال است که پس از 48 ساعت از خروجی خودرو از نمایندگی، سیستم پایش اثربخشی از رضایت مشتریان فیدبک می گیرد.

شبکه امدادی مدیران خودرو 24 ساعته با تلفن 02147651 و با تعداد 113 خودروی امدادی تجهیز شده، پاسخگوی نیاز مشتریان هستند.

گرمان، مدیر سازمان خدمات پس از فروش مدیران خودرو با بیان اینکه در حال حاضر 400 هزار دستگاه از خودروهای تولیدی این شرکت در کشور تردد دارند گفت: ارتقای شاخص CSI یا رضایتمندی مشتری برای ما مهم است. در حال حاضر به هیچ عنوان مشکلی به اسم کمبود قطعه نداریم. 240 کانتینر قطعات یدکی برای همه محصولات طی 3 ماه به انبار قطعات وارد شده اند.

وی افزود: قطعهاصلی و با کیفیت که در نمایندگی ها عرضه می شود، هیچ تفاوت قیمتی با بازار ندارد. اما طبیعتا قطعات متفرقه و غیر اصلی و با کیفیت پایین تر ، ممکن است در بازار بین 30 تا 50 درصد ارزان تر یافت شود که علاوه بر کمتر بودن دوام، ایمنی خودرو را کاهش می دهد.

گرمان با اشاره به فعالیت مرکز تخصصی تعمیرات گیربکس CVT در نمایندگی مرکزی اذعان داشت که تمامی گیربکس های اتوماتیک محصولات MVM و چری در این مرکز  از صفر تا صد مورد تعمیرات تخصصی قرار می گیرند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار جوان خودرو مبنی بر اینکه میانگین زمان امدادرسانی چقدر است گفت: در حال حاضر میانگین زمان پاسخگویی و اعزام امداد به محل درخواست کننده، 43 دقیقه هست و در حال کاهش این عدد هستیم. همچنین تقریبا 90درصد خودروهایی که به نمایندگی ها مراجعه می کنند زیر 2 روز ترخیص می شوند.

مدیر سازمان خدمات پس از فروش مدیران خودرو از فعالیت دائمی کمیسیون جذب نمایندگی خبر داد و گفت این کمیسیون شرایط نمایندگان را مورد رصد دائمی قرار می دهد و هرجا خلاء حس شود، سریعا اقدام می شود. همچنین در حال حاضر 28 فروشگاه مجاز قطعات یدکی مدیران خودرو در سارسر کشور فعال هستند که زودی 16 فروشگاه دیگر راه اندازی خواهند شد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی