پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بدفروش ترین خودروهای سال 2018- آئودی (2)

عملکرد آئودی در سال 2019

آئودی بدون شک یکی از بزرگترین و محبوب ترین برندهای خودروسازی در جهان محسوب می شود. براساس آخرین آمار منتشر شده از میزان فروش این خودروساز مشخص شد عمکلرد مطلوبی در سال 2019  داشته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو آئودی بدون شک یکی از بزرگترین و محبوب ترین برندهای خودروسازی در جهان محسوب […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۵ دی ۱۳۹۸

آئودی بدون شک یکی از بزرگترین و محبوب ترین برندهای خودروسازی در جهان محسوب می شود. براساس آخرین آمار منتشر شده از میزان فروش این خودروساز مشخص شد عمکلرد مطلوبی در سال 2019  داشته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

آئودی بدون شک یکی از بزرگترین و محبوب ترین برندهای خودروسازی در جهان محسوب می شود. این شرکت آلمانی که یکی از زیرمجموعه های موفق شرکت فولکس واگن است، به تازگی آمار و گزارش های جدیدی را منتشر کرده که نشان می دهد در بسیاری از بازارهای مهم جهان همچون آلمان، فرانسه، ایتالیا، چین و ایالات متحده آمریکا عملکرد و میزان فروش موفقیت آمیزی را برای خود به ثبت رسانده است این در حالیست که برخی دیگر از بازارها نظیر برزیل، مکزیک، انگلستان و اسپانیا رشدی منفی نسبت به سال گذشته را تجربه کرده است.

به طور کل میزان فروش آئودی در سال ۲۰۱۹ میلادی یک میلیون و ۸۴۵ هزار و ۵۵۰ دستگاه در جهان بوده در حالی که این رقم برای سال ۲۰۱۸ میلادی، یک میلیون و ۸۱۲ هزار و ۴۸۵ دستگاه ثبت و اعلام شده است. این بدان معناست که عملکرد و فروش آئودی نسبت به سال قبل از آن، شاهد یک رشد و افزایش ۱.۸ درصدی بوده است.

آئودی در اروپا نیز با یک رشد ۳.۵ درصدی روبرو شد و توانست در سال ۲۰۱۹، ۷۶۹ هزار و ۶۵۰ دستگاه در بازارهای اروپایی بفروشد. میزان فروش سال ۲۰۱۸، ۷۴۳ هزار و ۶۱۳ دستگاه گزارش و اعلام شده بود.

از بازارهای رو به رشد و صعودی برای برند خودروهای آئودی می توان به آلمان با میزان فروش ۲۷۱ هزار و ۶۱۳ دستگاه، فرانسه با ۵۸ هزار و ۲۴۱ دستگاه ، ایتالیا با ۶۴ هزار و ۵۶ دستگاه و چین با ۶۹۰ هزار و ۸۳ دستگاه اشاره کرد که هرکدام به ترتیب شاهد یک رشد ۴.۳ درصدی، ۱۲.۶ درصدی ، ۲.۹ درصدی و ۴.۱ درصدی نسبت به میزان فروش در سال ۲۰۱۸ میلادی بوده اند.

بر اساس گزارش وب سایت best-selling-cars، آئودی در ایالات متحده آمریکا نیز به عنوان یکی از بزرگترین و مهم ترین بازارهای فروش خودرو در جهان، توانست با اختلاف اندکی نسبت به سال ۲۰۱۸ میلادی، ۲۲۴ هزار و ۱۱۱ دستگاه به فروش برساند و تنها یک رشد ۰.۴ درصدی را برای ثبت کند.

از بازارهای با رشد منفی برای شرکت خودروسازی آئودی می‌توان به انگلستان، اسپانیا، مکزیک و برزیل اشاره کرد که میزان فروش آنها در سال ۲۰۱۹ میلادی به ترتیب ۱۳۹ هزار و ۲۶ دستگاه ، ۵۰ هزار و ۹۰۴ دستگاه، ۱۲ هزار و ۴۵۸ دستگاه و هشت هزار و ۲۶۹ دستگاه بوده است و در مقایسه با سال قبل از آن ، شاهد رشدی منفی ۳.۳ درصدی، ۴.۱ درصدی، ۱۵.۷ درصدی و ۶.۱ درصدی بوده اند.

میزان فروش آئودی در بازارهای جهانی

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

مدیرعامل جدید آئودی از ب ام و می آید

آلمانی ها این بار به دنبال فتح آسمان

ضرب الاجل سه هفته ای آئودی برای کاتالان ها

بدفروش ترین خودروهای سال 2018 کدام اند؟ (بخش اول)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی