پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو

کارت بلیت مترو خبرنگاران بهمن ماه شارژ می شود

شهرداری تهران اعلام کرد؛ کارت بلیت مترو اصحاب رسانه از اول بهمن ماه سال جاری شارژ خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شهرداری تهران اعلام کرد: همه خبرنگاران با هماهنگی انجام شده با سازمان فاوای شهرداری تهران از اول بهمن می‌توانند نسبت به شارژ کارت بلیت‌های خبرنگاری اقدام کنند. شهرداری تهران با هدف […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۵ دی ۱۳۹۸

شهرداری تهران اعلام کرد؛ کارت بلیت مترو اصحاب رسانه از اول بهمن ماه سال جاری شارژ خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شهرداری تهران اعلام کرد: همه خبرنگاران با هماهنگی انجام شده با سازمان فاوای شهرداری تهران از اول بهمن می‌توانند نسبت به شارژ کارت بلیت‌های خبرنگاری اقدام کنند.

شهرداری تهران با هدف ایجاد تسهیلات برای فعالیت هرچه مؤثرتر خبرنگاران شاغل در عرصه خبر و مطبوعات در زمینه اطلاع‌رسانی و تردد به حوزه‌های خبری، بر اساس مصوبه شورای شهر تهران، تعدادی کارت‌بلیت یک‌ساله قابل استفاده در ناوگان مترو و اتوبوسرانی تهران را به صورت رایگان در اختیار خبرنگاران شاغل در پایتخت قرار داده است.

با هماهنگی صورت گرفته با فاوای شهرداری تهران ، آن دسته از خبرنگاران که پیش از این کارت بلیط یکساله را دریافت کرده‌اند و شارژ اعتباریشان پایان یافته است ، صرفا برای تمدید می‌توانند مستقیما به ایستگاه های همت، بخارایی،‌ شهید باقری،‌میدان حر،‌ زمزم، قدوسی، نبرد، توحید، کرج، امام خمینی و ارم سبز مراجعه کنند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

امکان ثبت نام مجدد خبرنگاران برای دریافت کارت بلیت خبرنگاری

کارت بلیت المثنی خبرنگاری به هیچ وجه صادر نمی شود / خبرنگاران مراقب کارت هایشان باشند

جزئیات کارت بلیت ویژه خبرنگاری اعلام شد / پرونده طرح ترافیک خبرنگاری در مراحل پایانی

جزئیات انتقال طرح ترافیک خبرنگاری اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی