پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیمایی ایران ایر

مسیر هوایی تهران – رم مجددا از 14 بهمن باز می شود

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد که پروازهای این شرکت هواپیمایی به مقصد رم مجددا از روز 14 بهمن آغاز می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به افزایش مقاصد پروازی هما به اروپا، اعلام کرد: در راستای افزایش مقاصد […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۵ دی ۱۳۹۸

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد که پروازهای این شرکت هواپیمایی به مقصد رم مجددا از روز 14 بهمن آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به افزایش مقاصد پروازی هما به اروپا، اعلام کرد: در راستای افزایش مقاصد پروازی بین المللی، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) مجدداً از روز ۱۴ بهمن ماه سال جاری (۳ فوریه)، از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به مقصد فرودگاه «لئوناردو داوینچی رم» پرواز می‌کند.

بر اساس این اطلاعیه، بنا به درخواست هموطنان گرامی خارج از کشور برای برقراری مجدد این مسیر و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، این پرواز در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه هر هفته از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به مقصد فرودگاه رم و بالعکس انجام می‌شود.

گفتنی است در حال حاضر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته به شهر میلان ایتالیا پرواز می‌کند.

انتهای پیام/ منبع: مهر

ورود 3 فروند ایرباس‌ 319 به ناوگان هوایی کشور

توقف موقتی پروازهای ایران ایر به مقصد سوئد

پرنده های کوچک پسابرجامی ایران ایر زیر تیغ تعمیر

عملیات انتقال زائران خانه خدا، پس از 30 روز به پایان رسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی