پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

داخلی سازی قطعات تاثیر مستقیم بر کاهش قیمت تمام شده خودرو دارد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: داخلی سازی و ساخت قطعات خودرو در داخل موجب کاهش قیمت خودرو می شود طی برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می شود این روند تداوم بیشتری پیدا کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۶ دی ۱۳۹۸

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: داخلی سازی و ساخت قطعات خودرو در داخل موجب کاهش قیمت خودرو می شود طی برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می شود این روند تداوم بیشتری پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص افزایش قیمت خودرو با توجه به رشد تولید، اظهار کرد: این افزایش تولید به دلیل تامین نقدینگی نبود و خودروسازان برنامه‌های متنوعی را اجرا کردند.

این مقام مسئو در این راستا اشاره کرد: خودروسازان ساخت قطعات در داخل را جدی گرفتند که این اقدام بر قیمت تمام شده موثر است و قیمت خودرو را کاهش می‌دهد و علاوه بر آن در بحث مدیریت و اصلاح ساختاری نیز اقدام‌های قابل توجهی انجام دادند که هر کدام در جای خود قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد خودروسازان از بهمن ماه پارسال تا کنون افزایش قیمت کارخانه‌ای نداشتند و نوسان بازار خودرو بیشتر متاثر از اتفاق‌های اخیر بوده که افزایش تولید یکی از راه‌های مقابله با آن است و در یکی، دو ماه قبل به این وضعیت رسیدیم.

رحمانی تاکید کرد: تلاش می‌شود روند افزایش تولید خودرو ادامه یابد و با توجه به رشد تقاضای خرید خودرو در پایان سال، خودروسازان موظفند تمهیداتی در این زمینه بیندیشند.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

بهره برداری از طرح جدید شرکت اشجع باتری با حضور وزیر صمت

افزایش قیمت ها متاثر از بالا رفتن نرخ بنزین

پرونده ساماندهی صنعت خودرو همچنان نهایی نشده است

عملکرد خودروسازان زیر ذربین کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی

خودروسازان در مسیر خصوصی سازی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی