پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگوی تویوتا

ایجاد 150 فرصت شغلی توسط تویوتا در آمریکا

بنا بر اعلام شرکت تویوتا موتورز با سرمایه گذاری 1.3 میلیارد دلاری در یکی از ایالات های آمریکا 150 فرصت شغلی در این ایالت ایجاد کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت تویوتا‌موتور اعلام کرد که ۷۰۰ میلیون دلار دیگر را برای تکمیل پروژه سرمایه‌گذاری ۳/ ۱ میلیارد دلاری در کارخانه پرینستون ایندیانا […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۹ دی ۱۳۹۸

بنا بر اعلام شرکت تویوتا موتورز با سرمایه گذاری 1.3 میلیارد دلاری در یکی از ایالات های آمریکا 150 فرصت شغلی در این ایالت ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت تویوتا‌موتور اعلام کرد که ۷۰۰ میلیون دلار دیگر را برای تکمیل پروژه سرمایه‌گذاری ۳/ ۱ میلیارد دلاری در کارخانه پرینستون ایندیانا آمریکا تخصیص داده و ۱۵۰ فرصت شغلی جدید را نیز ایجاد کرده است.

سرمایه‌گذاری مزبور بخشی از تعهد عظیم خودروساز ژاپنی برای سرمایه‌گذاری ۱۳ میلیارد دلاری در تاسیسات ایالات‌متحده طی پنج سال است که مدت آن در سال ۲۰۲۱ پایان می‌یابد.

تویوتا اعلام کرده است که با احتساب سرمایه‌گذاری ۳/ ۱ میلیارد دلاری در تاسیسات تولید خودروی ایندیانا، مجموع سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در آمریکا به حدود ۱/ ۷ میلیارد دلار رسید.

کارخانه به روز رسانی شده پرینستون که ۵۵۰ فرصت شغلی جدید نیز در آن ایجاد شده قرار است در تامین تقاضای بالا برای مدل هایلندر، شاسی بلند جدید و میان‌سایز این شرکت موثر باشد.

کارخانه تویوتا در ایندیانا هم‌اکنون با در اختیار داشتن ۷ هزار پرسنل، ظرفیت تولید سالانه ۴۲۰ هزار دستگاه از محصولات این برند ژاپنی را دارد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

سرمایه گذاری 400 میلیون دلاری تویوتا برای توسعه تاکسی هوایی

تویوتا 39 ساله در خیابان‌های مسکو / سورپرایز موکالوف!

فراخوان تویوتا برای خودروهای مدل 2018

بی‌خبر از آینده!/ تویوتا لندکروزر FJ40 با طعم آفرود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی