پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تاکسی

تمامی خطوط تاکسیرانی رصد می شود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از رصد همه خطوط تاکسی پایتخت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره تمهیدات تاکسیرانی در روزهای برفی اظهار کرد: خدمات رسانی در روزهای برفی متفاوت از شرایط روزهای معمولی است. از نخستین ساعات روز و در پیک صبحگاهی شرایط پایانه‌های […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۹ دی ۱۳۹۸

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از رصد همه خطوط تاکسی پایتخت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره تمهیدات تاکسیرانی در روزهای برفی اظهار کرد: خدمات رسانی در روزهای برفی متفاوت از شرایط روزهای معمولی است. از نخستین ساعات روز و در پیک صبحگاهی شرایط پایانه‌های تاکسیرانی تحت رصد کارشناسان و ناظران بوده و تاکسی‌های ون به نقاط استراتژیک و مهم شهر تهران اعزام شدند.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط برفی نیازمند همکاری صبورانه شهروندان هستیم، اشاره کرد: کندی خدمات رسانی به شهروندان در شرایط برفی نسبت به روزهای معمولی امری طبیعی است چرا که علاوه بر افزایش بار مسافر، طول زمان سفر تاکسی‌ها در این شرایط نیز دو برابر می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تمامی پایانه‌ها و خطوط تاکسی پایتخت تحت رصد هستند، ادامه داد: عرض کم معابر منتهی به ایستگاه های مترو از دیگر نقاط استراتژیک شهر تهران است که مورد پیگیری تیم های نظارتی و گشت های میدانی قرار دارد تا خللی در خدمت رسانی به شهروندان پیش نیاید.

قنادان گفت: در زمان اعلام بارش های فصلی تمامی تیم های نظارتی سازمان در آماده باش هستند و در صورت بارش های سنگین این حضور میدانی با شدت و دقت بیشتری انجام می‌شود.

وی توضیح داد: همواره در شرایط حاد شاهد رفتار صبورانه و مدیریت زمان از سوی مسافران بوده ایم ولی همچنان نیازمند همیاری و همکاری شهروندان و قشر خدوم تاکسیرانان هستیم.

انتهای پیام/ منبع: فارس

771 نفر از تاکسیداران تسهیلات 50 میلیونی خود را دریافت کرده اند

نرخ کرایه تاکسی هیچ تغییری نخواهد کرد

تجدید نظر در سهمیه سوخت تاکسی‌های بنزین سوز شاغل در فرودگاه امام

لزوم حمایت دولت از حمل و نقل عمومی/ سهمیه بنزین تاکسی ها باید افزایش پیدا کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی