پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نگرانی مدیران فولکس واگن از آینده این گروه خودروسازی

مدیرعامل گروه خودروسازی فولکس واگن در نشستی با مدیران ارشد این گروه خودروسازی اعلام کرد با توجه به تحولات عظیم کنونی در صنعت خودرو، باید بازنگری‌های عملی اساسی در دستور کار قرار گیرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو هربرت دیاس، مدیرعامل گروه خودروسازی فولکس‌واگن در نشستی با مدیران این شرکت تاکید کرده است که […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳۰ دی ۱۳۹۸

مدیرعامل گروه خودروسازی فولکس واگن در نشستی با مدیران ارشد این گروه خودروسازی اعلام کرد با توجه به تحولات عظیم کنونی در صنعت خودرو، باید بازنگری‌های عملی اساسی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

هربرت دیاس، مدیرعامل گروه خودروسازی فولکس‌واگن در نشستی با مدیران این شرکت تاکید کرده است که فولکس در مواجهه با تحولات عظیم کنونی در صنعت خودرو باید بازنگری‌های عملی اساسی را انجام دهد یا در غیر این صورت ریسک به حاشیه رانده شدن توسط رقبا را به جان بخرد.

وی در این جلسه گفت:« عصر تولید خودروهای سنتی به پایان رسیده است.»

این مقام ارشد فولکس واگن با اشاره به سهم بالای تسلا در بازار خودرو‌های درحال رونق برقی تاکید کرد که فولکس باید خود را با فناوری‌های دیجیتال تطبیق دهد؛ چراکه چشم‌انداز رقابت در صنعت خودرو تغییر کرده است.

دیاس با اشاره به تغییرات عظیمی که در سطح این شرکت برای تولید ناوگان خودروهای مدرن صورت گرفته است، آن را ناکافی دانست و بر لزوم گسترش مقیاس این تغییرات تاکید کرد.

وی مثال جالبی را نیز مطرح کرد و گفت:« ما باید تغییر در تولیدات خود را تسهیل کنیم تا آنچه برای شرکت تولید تلفن همراه «نوکیا» طی سال‌های گذشته رخ داد، گریبان فولکس را نگیرد.»

انتهای پیام/

سال 2019 در چین برای اشکودا خوب سپری نشد

فولکس واگن روبات شارژر برای خودروهای برقی می سازد

فولکس واگن سرعت خود برای تولید ناوگان برقی را افزایش داد

فولکس واگن به پرداخت جریمه محکوم شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی