پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیتروئن C3

کمین سیتروئن برای ورود به بازار هند و چین

با توجه به اینکه سیتروئن برنامه های وسیعی برای فروش در بازار ایران داشت به علت خروج آمریکا از برجام متحمل ضرر شد لذا این خودروساز هم اکنون قصد دارد تا به بازار کشور هایی نظیر هند و چین ورود کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سیتروئن انتظار دارد بازارهای چین و هند و […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲ بهمن ۱۳۹۸

با توجه به اینکه سیتروئن برنامه های وسیعی برای فروش در بازار ایران داشت به علت خروج آمریکا از برجام متحمل ضرر شد لذا این خودروساز هم اکنون قصد دارد تا به بازار کشور هایی نظیر هند و چین ورود کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سیتروئن انتظار دارد بازارهای چین و هند و تداوم تمرکز بر شاسی‌بلندها بتواند به این شرکت در مسیر نیل به اهداف فروش خود کمک شایانی کند.

این برند فرانسوی که اکنون تحت مالکیت گروه پژو است، اهداف فروش خود برای سال ۲۰۲۲ را از ۵/ ۱ میلیون دستگاه به ۳/ ۱ میلیون دستگاه کاهش داده و به نظر می‌رسد خروج از بازار ایران به دلیل تحریم‌ها، یکی از دلایل اصلی آن است.

سیتروئن پیش از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران، برنامه وسیعی را برای گسترش فعالیت در این بازار تحت اجرا داشت.

اکنون سیتروئن به جایگزین کردن بازار از دست رفته ایران با بازار کشورهای دیگری مانند هند و چین فکر می‌کند و بنا دارد تا مدل‌های به روز رسانی شده از تجربه موفق کراس‌اوورهای سی۳ و سی ۵ را عرضه کند.

سال گذشته فروش سیتروئن با افت ۱/ ۵ درصدی به ۹۹۲ هزار و ۸۰۰ دستگاه کاهش یافت. فروش این برند همچنین افت هولناک ۵۵ درصدی را در بازار چین تجربه کرد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

کارزار انتخابات آمریکا این بار با چاشنی خودرو داغ تر می شود

سقوط آمار فروش خودروسازان در بازار های جهانی

فراخوان برای 357 خودرو ب ام و در آمریکا

برقی سازی 40 درصد از خودروهای سوبارو تا سال 2030

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی