پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پراید

405 و پراید قطعا از خطوط تولید حذف می شوند

قائم مقام معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در تلاشیم تا تولیدات خود را با استانداردهای تعیین شده مطابق کنیم و در این مسیر از سال ٩٩ تولید پراید و پژو ۴٠۵ متوقف می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سید مهدی نیازی قائم مقام معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۳ بهمن ۱۳۹۸

قائم مقام معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در تلاشیم تا تولیدات خود را با استانداردهای تعیین شده مطابق کنیم و در این مسیر از سال ٩٩ تولید پراید و پژو ۴٠۵ متوقف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سید مهدی نیازی قائم مقام معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در چهل ودومین جلسه کارگروه آلودگی هوا افزود: درخصوص استانداردها برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و متناسب با تحریم‌ها پیش می‌رود، هر چند می‌دانیم که مشکلاتی در این مسیر وجود دارد.

وی اظهار کرد: سال گذشته تصمیم گرفته شد تولید محصول با استاندارد یورو۴ یک سال عقب بیفتد، اما می‌بینیم امسال شرایط (شرایط هوا) بدتر است.

نیازی گفت: از سوی دیگر تولید سوخت یورو۵ با مشکل مواجه شده. وقتی خودرو یورو ۵ باشد و با سوخت یورو ۴ کار کند، کاتالیست آن بعد از ۱۰ هزار کیلومتر پیمایش از بین می‌رود و خودروی موردنظر ممکن است حتی آلودگی بیشتری داشته باشد.

قائم‌مقام معاون‌امور صنایع وزارت صمت بر ارتقای استانداردهای سوخت همزمان با استاندارد خودروها تاکید کرد و درباره پیش‌فروش خودروهای یورو ۴ گفت: با اقدامات صورت گرفته تا پایان امسال مجوز یورو ۵ این خودروها را خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

سایپا در نیمه نخست سال 98 بیش از 181 هزار دستگاه خودرو تولید کرده است

پایان داستان پراید از زبان مدیرعامل سایپا

زمان توقف تولید پراید تغییر کرد/ رئیس بانک مرکزی باید ثابت کند صنعت خودرو فشل است

تولید بیش از 147 هزار خودرو توسط سایپا طی 5 ماه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی