پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیمای شرکت کاسپین از باند فرودگاه ماهشهر خارج شد + فیلم

صبح امروز یک فروند بوئینگ MD متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین در مسیر تهران- ماهشهر پس از نشستن در فرودگاه مقصد از باند خارج شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو صبح امروز یک فروند بوئینگ MD متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین در مسیر تهران- ماهشهر پس از نشستن در فرودگاه مقصد از باند خارج […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۷ بهمن ۱۳۹۸

صبح امروز یک فروند بوئینگ MD متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین در مسیر تهران- ماهشهر پس از نشستن در فرودگاه مقصد از باند خارج شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

صبح امروز یک فروند بوئینگ MD متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین در مسیر تهران- ماهشهر پس از نشستن در فرودگاه مقصد از باند خارج شد و پس از عبور از دیواره فرودگاه وارد اتوبان ماهشهر-اهواز شد.

این هواپیما با رجیستر EP-CPZ به شماره پرواز 6926 پس از نشستن در فرودگاه ماهشهر از انتهای باند خارج شد و خوشبختانه مسافران به سلامت از هواپیما خارج شدند.

در این راستا شرکت هواپیمایی کاسپین نیز اطلاعیه‌ای در این باره اعلام کرده است.

در اطلاعیه شرکت کاسپین آمده است: ساعت 7:50 امروز یک فروند هواپیمای مک دانل داگلاس MD 83 با رجیستر EPCPZ متعلق به شرکت کاسپین به شماره پرواز 6926 در فرودگاه ماهشهر به زمین نشست و از انتهای باند خارج شد و به فنس و موانع انتهای مسیر برخورد کرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است همه 135 مسافر و گروه پرواز در سلامت کامل از هواپیما تخلیه شدند و علت حادثه در دست بررسی است.

طبق اعلام کاسپین اطلاعیه‌ها و اخبار موثق درباره این سانحه صرفا از طریق روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت هواپیمایی کاسپین قابل پیگیری است.

همچنین تیم واکنش اضطراری هواپیمای کاسپین به همراه کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری به ماهشهر اعزام شدند.

پرواز تهران ماهشهر

در این راستا رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: پرواز شماره ۶۹۳۶ شرکت هواپیمایی کاسپین که صبح امروز از باند فرودگاه ماهشهر خارج شده، ۱۳۵ مسافر داشته است که خوشبختانه هیچیک از مسافران کاسپین آسیب ندیده اند و همگی در سلامت از هواپیما خارج و به سالن ترانزیت فرودگاه منتقل شده اند.

وی بیان کرد: هواپیمای بوئینگ MD شرکت هواپیمایی کاسپین از مبدا تهران در ساعت ۷:۵۰ صبح امروز پس از فرود در باند فرودگاه ماهشهر از باند خارج شد که علت آن در دست بررسی است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اشاره کرد: بلافاصله تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی کشوری به همراه گروه فنی شرکت هواپیمایی کاسپین برای بررسی علت خروج هواپیما از باند به ماهشهر اعزام شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خلبان پرواز، پیش از فرود در باند فرودگاه ماهشهر، گزارشی از نقص احتمالی به برج مراقبت اعلام کرده یا خیر، گفت: در حال حاضر امکان اظهار نظر در این زمینه وجود ندارد و با توجه به اعزام تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی کشور و تیم فنی کاسپین، ابعاد موضوع بررسی و نتیجه به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/

تعلیق پروازهای لوفت هانزا و آستریم ایرلاینز تا 9 فروردین ماه سال 1399

قبل از عزیمت به سمت فرودگاه امام از وضعیت پرواز خود مطلع شوید

مشکلی در فرودگاه های نجف و بغداد برای پروازها وجود ندارد

آلمانی ها این بار به دنبال فتح آسمان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی