پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرانسوی ها فرار را بر قرار ترجیح دادند

گروه خودروسازی پژو-سیتروئن در چند توییت اعلام کرد که در حال همکاری با نهادهای چینی برای خارج کردن کارکنان متخصص خود از منطقه ووهان است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گروه خودروسازی پژو-سیتروئن در چند توییت اعلام کرد که در حال همکاری با نهادهای چینی برای خارج کردن کارکنان متخصص خود از منطقه ووهان […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۷ بهمن ۱۳۹۸

گروه خودروسازی پژو-سیتروئن در چند توییت اعلام کرد که در حال همکاری با نهادهای چینی برای خارج کردن کارکنان متخصص خود از منطقه ووهان است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گروه خودروسازی پژو-سیتروئن در چند توییت اعلام کرد که در حال همکاری با نهادهای چینی برای خارج کردن کارکنان متخصص خود از منطقه ووهان است.

این منطقه در مرکز شیوع ویروس مرگبار کرونا قرار دارد. این خودروساز فرانسوی تاکید کرد ۳۸ فرد و خانواده‌های آنها از این منطقه تخلیه خواهند شد و این روند در همکاری کامل با مقامات مسوول چینی انجام می‌گیرد.

قرار است این شهروندان فرانسوی پیش از بازگشت به وطن خود برای انجام معاینات لازم مدتی را در محیط قرنطینه واقع در شهر چانگشا بگذرانند.

پژو همچنین اعلام کرد که با شرکت دانگ‌فنگ، شریک خودروساز خود همکاری می‌کند تا از سلامت پرسنل کارخانه مشترک خود در برابر این ویروس کشنده محافظت کند.

شرکت‌های فرانسوی یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران در منطقه ووهان چین هستند و دو طرف روابط دیرینه‌ای با یکدیگر دارند. پژو هم‌اکنون دارای سه کارخانه فعال در این منطقه است. به علاوه شرکت رنو و قطعه‌سازی والئو نیز دارای کارخانه‌هایی در ووهان هستند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

فولکس واگن تسلا را به مبارزه طلبید

تولید محدود رنو برای پاسخ به تعهدات معوق آغاز شد

آلمانی ها از میتسوبیشی بازرسی می کنند

احتمال اخراج سوزوکی گرند ویتارا و جیپ چروکی از اروپا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی