پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرواز تهران ماهشهر

نتیجه علت وقوع حادثه پرواز تهران- ماهشهر به صورت عمومی اعلام می شود

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری در حال بررسی علت حادثه پرواز شماره 6936 هستند نتیجه گیری این بررسی به صورت عمومی اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علی گل مرادی نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۷ بهمن ۱۳۹۸

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری در حال بررسی علت حادثه پرواز شماره 6936 هستند نتیجه گیری این بررسی به صورت عمومی اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علی گل مرادی نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات حادثه‌ای که برای هواپیمای کاسپین شماره ۶۹۳۶ ایجاد شده است که در پی آن هواپیما از انتهای باند ماهشهر خوزستان خارج شده و پس از عبور از فنس‌های انتهای باند، وارد یک خیابان شده است، گفت: این پرواز تهران به ماهشهر بوده که در ساعت ۶:۳۵ صبح امروز دچار این حادثه شده است به این صورت که در زمان فرود به دلیل نقص فنی از باند فرودگاه ماهشهر خارج شده است.

وی در این راستا ادامه داد: هم‌اکنون دلیل بروز این حادثه توسط تیمی از متخصصان در حال بررسی است تا در این مورد اطلاعات دقیق و کارشناسانه ارائه شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت مسافران این هواپیما، تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه آسیبی به ۱۳۶ مسافر این هواپیما ایجاد نشده است و همه آنها با صحت و سلامت از هواپیما خارج شده‌اند.

وی اشاره کرد: البته این قبیل موضوعات به لحاظ فنی نیاز به بررسی تخصصی دارد که از تمام ابعاد صورت بگیرد و به محض اینکه خبری را در این خصوص به دست آوریم به طور قطع در سطح عمومی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

هواپیمای شرکت کاسپین از باند فرودگاه ماهشهر خارج شد + فیلم

تعلیق پروازهای لوفت هانزا و آستریم ایرلاینز تا 9 فروردین ماه سال 1399

پروازهای اروپایی هما طبق برنامه انجام می شود

قبل از عزیمت به سمت فرودگاه امام از وضعیت پرواز خود مطلع شوید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی