پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مینی

توسعه نسل جدید خودروهای مینی به تعویق افتاد

ب ام و آلمان اعلام کرد به علت کاهش هزینه ها و فضای عدم اطمینان متعاقب برگزیت توسعه نسل جدید خودروهای مینی را به تعویق انداخته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت ب ام و اعلام کرد که توسعه نسل جدید خودروهای مینی را به دلیل کاهش هزینه‌ها و فضای عدم اطمینان متعاقب […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ب ام و آلمان اعلام کرد به علت کاهش هزینه ها و فضای عدم اطمینان متعاقب برگزیت توسعه نسل جدید خودروهای مینی را به تعویق انداخته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت ب ام و اعلام کرد که توسعه نسل جدید خودروهای مینی را به دلیل کاهش هزینه‌ها و فضای عدم اطمینان متعاقب برگزیت به تعویق انداخته است.

شرکت آلمانی ب ام و از سال ۱۹۹۴ که برند مینی را از گروه «روور» خریداری کرد، سه نسل از خودروهای مینی را تولید و به این نحو هر نسل را برای شش سال در بازار عرضه کرده است.

خودرو مینی که از سال ۲۰۱۴ تاکنون در بازار بوده است روی پلت‌فرم «یو‌کی‌ال ۱» ساخته شده است.

با این حال سخنگوی ب ام و می‌گوید اگرچه عمر این پلت‌فرم به سر آمده است اما به دلیل برگزیت و هزینه‌های سرمایه‌گذاری جدید توسعه نسل جدید مینی‌ با تاخیر مواجه می‌شود.

به‌دنبال تغییر جهت صنعت خودرو به سوی ساخت خودروهای پاک (برقی و هیبریدی)، اکنون خودروسازان در تلاشند تا بتوانند با کاهش هزینه‌های جاری خود، سرمایه‌های لازم را برای توسعه خودروهای برقی و نوین فراهم کنند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

آشیانه خاص ترین مینی های ایران!/ یک روز در گاراژ سام اسپید و آشنایی با فعالیت های این مجموعه

بزرگترین بازار خودرو جهان به این زودی ها قد راست نمی کند

آستون مارتین 20 درصد سهام خود را به میلیاردر کانادایی می فروشد

آخرین فصل 2019 برای میتسوبیشی با زیان همراه بود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی