پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام+جی+360

شیوه واگذاری 746 دستگاه خودرو ام جی 360 توسط شرکت آذویکو تشریح شد

در روزهای اخیر، شرکت صنعت خودرو آذربایجان اقدام به انتشار گزارش عملکرد این شرکت در رسانه ها کرد که در این گزارش به موضوع تخصیص 746 دستگاه خودرو MG360 توسط شعبه 64 تعزیرات حکومتی شهر تهران اشاره شده بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مدیر فروش شرکت صنعت خودرو آذربایجان ضمن تایید این موضوع […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

در روزهای اخیر، شرکت صنعت خودرو آذربایجان اقدام به انتشار گزارش عملکرد این شرکت در رسانه ها کرد که در این گزارش به موضوع تخصیص 746 دستگاه خودرو MG360 توسط شعبه 64 تعزیرات حکومتی شهر تهران اشاره شده بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مدیر فروش شرکت صنعت خودرو آذربایجان ضمن تایید این موضوع اعلام کرد: طبق مدارک ارایه شده به مراجع ذیصلاح، شرکت صنعت خودرو آذربایجان از ابتدای همکاری با شرکت سایک موتور چین و با توجه به مجوزهای پیش فروش اخذ شده از وزرات صمت، خرید قطعات منفصله تولیدی به میزان تعداد پیش فروش شده را انجام داد ولی متاسفانه به دلیل همزمانی با اعمال محدودیت تحریم ها تنها قادر به انتقال 2154 دستگاه قطعات منفصله خودرو ام جی 360 در مراحل مختلف زمانی تا پایان فروردین ماه سال 98 به کشور شد.

رضا ظروفیان در ادامه افزود: تعداد 1408 دست از این قطعات پس از طی مراحل تولید، تکمیل و به مشتریان تحویل داده شد. اما متاسفانه با توجه به محدویت های یاد شده امکان تولید و تکمیل تعداد 746 دستگاه از این خودروها که در آخرین محموله های واصله به کشور وارد شده بود به دلیل نواقص عمده و ساختاری فراهم نشد.

وی در ادامه ضمن اشاره به نظارت دقیق تعزیرات حکومتی بر روند تولید و تخصیص این 746دستگاه خودرو باقی مانده، اظهار داشت: مقرر شد تا شرکت به منظور صیانت از حقوق خریداران و مطابق با نوبت های ثبت شده در سیستم فروش، اقدام به تخصیص این خودروها کرده و با نظارت کامل تعزیرات حکومتی تهران خودروهای ناقص روند تکمیل را طی کرده و به خریداران محترم تحویل شوند.

وی در ادامه افزود: عملیات اطلاع رسانی و دعوت از مشتریان با نظارت مستقیم تعزیرات و طبق شرایط ابلاغی و براساس اسناد مثبوت در سیستم فروش انجام خواهد شد.

مدیرفروش شرکت صنعت خودرو آذربایجان، اظهار کرد: تامین نواقص خودروهای مذکور مساله ای زمان بر بوده و تامین قطعات ناقص به صورت تدریجی و در شرایطی خاص انجام و وارد مجموعه تولیدی می شود.

ظروفیان در پایان افزود: شرکت صنعت خودرو آذربایجان با اقتدار به فعالیت خود ادامه می دهد و به زودی اخبار خوشی مبنی بر معرفی و جایگزینی محصولاتی با کیفیت به اطلاع عموم خواهد رسید که به جهت کیفیت بالای آن قطعا” رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

گزارش عملکرد شرکت صنعت خودرو آذربایجان منتشر شد

خودروسازان در نيمه راه جنگ اقتصادي

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی