پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پژو 301

تولید خودروهای جدید سبب رونق قطعه سازی و امیدواری فعالان این صنعت می شود

به گفته عضو انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان‌؛ ساخت خودروهای جدید داخلی، رونق قطعه‌سازی و امیدواری فعالان این صنعت را به دنبال دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رضا رضایی، عضو انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان‌ در این زمینه اظهار کرد: اکنون قطعه‌سازان امیدوار به وصول پنج هزار میلیارد تومان […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

به گفته عضو انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان‌؛ ساخت خودروهای جدید داخلی، رونق قطعه‌سازی و امیدواری فعالان این صنعت را به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رضا رضایی، عضو انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان‌ در این زمینه اظهار کرد: اکنون قطعه‌سازان امیدوار به وصول پنج هزار میلیارد تومان نقدینگی وعده داده شده هستند.

وی در این راستا اشاره کرد: با امیدواری ایجاد شده، قطعه‌سازان نیز همه تلاش خود را برای پیشبرد برنامه‌های خودروسازان به کار بسته‌اند و اکنون تولیدات روزانه ایران خودرو و سایپا به بیش از چهار هزار دستگاه رسیده است.

این فعال صنعت قطعه سازی ابراز امیدواری کرد این نقدینگی تا پیش از پایان هفته نخست اسفندماه به دست قطعه‌سازان برسد.

این مقام صنفی، مجموع مطالبات زنجیره تامین از خودروسازان را بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان عنوان کرد که بین ۸ تا ۹ هزار میلیارد تومان آن معوق شده است.

وی تاکید کرد:‌ با وجود تحریم‌ها و جنگ اقتصادی علیه کشورمان، همچنین رشد متوسط ۱۰۰ درصدی نهاده‌های تولید، قطعه‌سازان همچنان امیدوار به عبور از شرایط سخت و حفظ تیراژ تولید هستند.

انتهای پیام/ منبع:ایرنا

کروز و رایزکو در داخلی سازی پیشتاز هستند

صنعت خودرو سربالایی تحریم‌ها را پشت سر گذاشت

خلف وعده موجب نا امیدی قطعه سازان می شود

الویت وزارت صمت افزایش عمق تولید داخلی است

رونق تولید با کمک بانک مرکزی ادامه می‌یابد/ حفظ جریان تولید و اشتغال صنایع خودرو با اختصاص تسهیلات بانکی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی