پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تسلا

آغاز به کار مجدد گیگافکتوری تسلا موتور در چین

گیگافکتوری تسلاموتور در چین که در پی شیوع ویروس کورنا فعالیت آن متوقف شده بود مجددا آغاز به کار کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گیگافاکتوری تسلا ۳ که کارخانه اختصاصی شرکت آمریکایی تسلاموتورز در چین به شمار می‌رود، به‌تازگی اعلام کرده است که بعد از شیوع گسترده خطرناک و کشنده کرونا به صورت […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

گیگافکتوری تسلاموتور در چین که در پی شیوع ویروس کورنا فعالیت آن متوقف شده بود مجددا آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گیگافاکتوری تسلا ۳ که کارخانه اختصاصی شرکت آمریکایی تسلاموتورز در چین به شمار می‌رود، به‌تازگی اعلام کرده است که بعد از شیوع گسترده خطرناک و کشنده کرونا به صورت موقت تولید خود را متوقف کرده بود، حالا باری دیگر کار خود را از سر خواهد گرفت.

ویروس خطرناک و کشنده کرونا که شیوع گسترده آن از اوایل ماه ژانویه سال جاری میلادی رسانه‌ای شد، تاکنون جان بالغ بر یک هزار نفر را در چین گرفته و بیش از ۴۰ هزار نفر در کشورهای جهان را مبتلا کرده است. هنوز منشا این ویروس خطرناک شناخته نشده ولی تاثیرات و تبعات منفی بسیار گسترده‌ای بر اقتصاد چین و سایر کشورهای جهان داشته است.

تسلاموتور یکی از شرکت‌های خودروسازی جاه طلب و نوظهوری است که در چند سال اخیر با معرفی و عرضه خودروهای تمام برقی و الکتریکی قدرتمند با توان پیمایش مسافت‌های طولانی و ظرفیت بالای باتری توانسته است نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان را در سراسر جهان به خود جلب کند و سهم قابل توجهی را از بازارهای جهانی به خود اختصاص دهد.

سال گذشته این شرکت بزرگ و موفق آمریکایی به منظور افزایش فروش خودروهای الکتریکی در چین، تصمیم گرفت که یک کارخانه اختصاصی در این کشور راه اندازی کند تا بر بازار چین که یکی از بزرگترین و مهم ترین بازارهای فروش خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست در جهان به شمار می رود، تسلط پیدا کند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

استقبال قابل توجه آلمانی ها از تسلا

آغاز تولید تسلا وای در گیگافکتوری کالیفرنیا

بزرگترین بازار خودرو جهان به این زودی ها قد راست نمی کند

فولکس واگن تسلا را به مبارزه طلبید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی