پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بدفروش ترین خودروهای سال 2018- جگوار (1)

کورنا سرعت جگوار-لندروور را گرفت

در پی شیوع ویروس کورنا در چین و توقف فعالیت کارخانه جگوار-لندروور که سبب اخلال در زنجیره تامین قطعات موردنیاز شده این خودروساز اعلام کرد میزان درآمد فصلی خود روند نزولی به خود خواهد گرفت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گروه خودروسازی جگوار-لندروور نسبت به اخلال در زنجیره تامین قطعات موردنیازش در خارج از […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

در پی شیوع ویروس کورنا در چین و توقف فعالیت کارخانه جگوار-لندروور که سبب اخلال در زنجیره تامین قطعات موردنیاز شده این خودروساز اعلام کرد میزان درآمد فصلی خود روند نزولی به خود خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گروه خودروسازی جگوار-لندروور نسبت به اخلال در زنجیره تامین قطعات موردنیازش در خارج از چین هشدار داده است.

این خبر دو روز پس از آن اعلام شد که جگوار اعلام کرده بود شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کارخانه‌های تولید قطعات خودرو در چین می‌تواند بر میزان درآمد فصلی این خودروساز موثر باشد.

این خودروساز بریتانیایی همچنین اعلام کرد که اگر بحران برخاسته از شیوع کرونا در قطعه‌سازی چین تداوم یابد، حتی کارخانه‌های این شرکت در خارج از چین نیز می‌توانند از اخلال در زنجیره تامین قطعات متاثر شوند.

تاکنون جگوار از برنامه اش برای تمدید زمان تعطیلی کارخانه خود در چانگشو که تا ۱۲ فوریه (امروز) تعیین شده بود، خبر نداده است.

پیش‌ از این نیز بسیاری از خودروسازان دیگر همین روند را در پیش گرفته‌اند. شرکت‌هایی نظیر هوندا، تویوتا، بی‌ام‌و، نیسان و پژو فعالیت کارخانه‌های خود در سراسر چین را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

انتهای پیام/ منیع: دنیای اقتصاد

جگوار مجبور به کاهش یا توقف تولید در 2 کارخانه خود شد

رالف اسپت در سپتامبر 2020 با جگوار خداحافظی می کند

هر آنچه از جگوار XF اسپرت بریک می‌خواهید بدانید

سال 2017 جگوار لندروور به سمت موتورهای شش سیلندر جدید می رود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی