پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جگوار

رالف اسپت در سپتامبر 2020 با جگوار خداحافظی می کند

رالف اسپت، مدیرعامل جگوار-لندروور پس از انقضای قراردادش در سپتامبر ۲۰۲۰ از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو جگوار-لندروور تایید کرده است که رالف اسپت، مدیرعامل این خودروساز پس از انقضای قراردادش در سپتامبر ۲۰۲۰ از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد. این مهندس آلمانی از سال ۲۰۱۰ وارد این خودروساز […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

رالف اسپت، مدیرعامل جگوار-لندروور پس از انقضای قراردادش در سپتامبر ۲۰۲۰ از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

جگوار-لندروور تایید کرده است که رالف اسپت، مدیرعامل این خودروساز پس از انقضای قراردادش در سپتامبر ۲۰۲۰ از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

این مهندس آلمانی از سال ۲۰۱۰ وارد این خودروساز لوکس بریتانیایی شده است. تاتاموتورز، مالک شرکت جگوار-لندروور اعلام کرده است که یک کمیته تحقیق تشکیل داده و امیدوار است که جایگزین مناسبی برای اسپت طی ماه‌های آینده معرفی کند.

مدیرعامل جگوار-لندروور طی بیانیه‌ای اعلام کرد: « من مفتخرم که با افراد خلاق و متعهدی در داخل و خارج از جگوار-لندروور کار کردم، ما برندهای جگوار و لندروور را ارتقا دادیم.»

جگوار تحت مدیریت اسپت از خودروهای اسپرت و سدان فراتر رفت و در سال ۲۰۱۲ «ایکس‌اف» اسپرت و در سال ۲۰۱۷ کراس‌اوور «اف‌پیس» را معرفی کرد.

دومین کراس اوور این خودروساز، «آی‌پیس» نخستین مدل تمام برقی این برند نیز بود.

از سوی دیگر، مدل‌های جدیدی همچون «رنج‌روور ولار» و «لندروور دیسکاوری اسپرت» نیز معرفی شدند و مدل دیفندر هم برای نخستین بار در سال گذشته باز طراحی کاملی را تجربه کرد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

احتمال تمدید تعطیلی کارخانه های هوندا در چین

قشقایی و ایکس تریل با پیشرانه های هیبریدی وارد بازار می شوند

آغاز تولید تسلا وای در گیگافکتوری کالیفرنیا

آغاز تولید تسلا وای در گیگافکتوری کالیفرنیا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی