پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مصرف بنزین

ماجرای سهمیه بنزین نوروزی به کجا رسید؟

وزیر نفت اعلام کرد: رئیس‌جمهوری دستور دادند پیشنهادها برای تعیین میزان سهمیه بنزین نوروزی ارائه شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بیژن زنگنه وزیر نفت درخصوص بنزین نوروزی اظهار کرد: من هم منتظرم بگویند. این موضوع را در دولت مطرح کردم و آقای رئیس‌جمهوری دستور دادند پیشنهادها برای تعیین میزان تخصیص بنزین سهمیه ارائه […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

وزیر نفت اعلام کرد: رئیس‌جمهوری دستور دادند پیشنهادها برای تعیین میزان سهمیه بنزین نوروزی ارائه شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بیژن زنگنه وزیر نفت درخصوص بنزین نوروزی اظهار کرد: من هم منتظرم بگویند. این موضوع را در دولت مطرح کردم و آقای رئیس‌جمهوری دستور دادند پیشنهادها برای تعیین میزان تخصیص بنزین سهمیه ارائه شود. اگر این پیشنهادها بیاید، درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.

وی درباره اینکه شنیده می‌شود برخی ارکان دولت با این پیشنهاد مخالف هستند، توضیح داد: دلیل مخالفت این افراد این است که منابع یارانه‌ها کاهش می‌یابد؛ چون منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین تماماً با دستور رئیس‌جمهوری و تصویب سران نظام به خانواده‌های کم‌بضاعت اختصاص می‌یابد.

زنگنه ادامه داد: اگر قرار باشد ۱۰۰ لیتر سهمیه بنزین به ۱۸ میلیون خودروی سواری که در کشور وجود دارد، تخصیص پیدا کند یعنی باید یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون لیتر بنزین به خودروها سهمیه نوروزی داده شود که اگر این رقم را در ۱۵۰۰ تومان ضرب کنیم، نزدیک ۳ هزار میلیارد تومان از منابع برای تخصیص به افراد مشمول کم می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

سرنوشت سهمیه بنزین شب عید چه شد؟

مردم نگران سوختن سهمیه سوخت خود نباشند

الفبای سوختگیری پس از سهمیه بندی بنزین/ الزام توجه به مراحل سوختگیری بنزین

کارت های سوخت امشب شارژ می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی