پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار تایر

چطور لاستیک با نرخ دولتی بخریم/ سهمیه سالانه هر خودرو ۲ حلقه لاستیک دولتی

سخنگوی انجمن تولید کنندگان تایر بیان کرد: مردم می‌توانند به دو روش خرید مستقیم از نمایندگی‌ها یا به صورت آنلاین از شرکت‌های تایرساز، تایر مورد نیاز خود را به نرخ دولتی تهیه کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مصطفی تنها سخنگوی انجمن تولید کنندگان تایر اظهار کرد: هر نماینده‌ مستقیم شرکت‌های تایرساز موظف هستند […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

سخنگوی انجمن تولید کنندگان تایر بیان کرد: مردم می‌توانند به دو روش خرید مستقیم از نمایندگی‌ها یا به صورت آنلاین از شرکت‌های تایرساز، تایر مورد نیاز خود را به نرخ دولتی تهیه کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مصطفی تنها سخنگوی انجمن تولید کنندگان تایر اظهار کرد: هر نماینده‌ مستقیم شرکت‌های تایرساز موظف هستند به قیمت رسمی (قیمت مصوب سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان) بفروشند. چنانچه گزارشی از تخلف این شرکت‌ها با ارائه مستندات ارائه شود که نماینده‌ای تایر را گران‌تر از قیمت رسمی عرضه کند، برخورد خواهد شد؛ بدین صورت که سهمیه آن شرکت قطع خواهد شد. سهمیه‌ها بدین صورت است که به هر خودرو در نمایندگی‌های مستقیم شرکت‌های تایرساز با ارائه کارت ماشین به نام فرد متقاضی، در سال دو حلقه تایر و برای سیستم‌های آنلاین نیز ارائه چهار حلقه امکان‌پذیر است.

وی در این راستا بیان کرد: دو شرکت تایرسازی دارای امکان فروش آنلاین هستند و مصرف‌کنندگان می‌توانند به سایت این شرکت‌ها مراجعه‌ کرده و با بارگذاری مدارک مورد نیاز، تایر مورد نیاز خود را خریداری کنند که حتی امکان ارسال به در منزل مشتری نیز وجود دارد. در این روش مردم می‌توانند از دو شرکت تایرسازی بارز و کویر تایر خرید اینترنتی کنند؛ به طوری که هر روز بعد از اذان ظهر فروش اینترنتی تایر بر روی سایت این دو شرکت باز می‌شود و مراجعه‌کنندگان می‌توانند با ارائه مدارک لازم به صورت آنلاین خرید کنند.

سخنگوی انجمن تولید کنندگان تایر با اشاره به اینکه روزانه ۱۰ تا ۱۵ درصد تولید شرکت‌ها به فروش آنلاین اختصاص می‌یابد، گفت: اگر فردی موفق به خرید در روز اول نشود، می‌تواند در روزهای بعدی به سایت مراجعه کرده و تایر مورد نیاز خود را با قیمت دولتی خریداری کند.

به گفته وی، قیمت دولتی تایرها بر اساس نوع و سایز متفاوت است و هر فرد می‌تواند در طول سال یک جفت تایر خریداری کند. به طور مثال اگر در یک روز ۳۰ هزار حلقه لاستیک تولید شود، دو تا ۳۰۰۰ حلقه آن به صورت آنلاین به فروش می‌رسد و سایت بسته شده و مجدد روز بعد فروش آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

هنگام پنچر شدن لاستیک چه کار کنیم؟/ آموزش تعویض لاستیک پنچر خودرو برای خانم ها

بیش از 70 درصد تایر مورد بازار نیاز از داخل تامین می شود

طرح فروش تایر خودروهای تجاری با قیمت دولتی

هنگام ترکیدن لاستیک خودرو ، مناسب‌ترین واکنش چیست؟

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • حمید رضا سالاری درمیان | 31/03/1399 در 23:26

    سلام پس چطور الان کویر تایر اعلامیه داده که تا اول برج ۵ ثبت نام نمیشود پس چکار کنیم؟

کیوسک مطبوعاتی