پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمای خارجی 02

قیمت SX6 محصول جدید خودروسازی فردا اعلام شد

شرکت خودروسازی فردا به عنوان یکی از فعالان بخش خصوصی همزمان با راه اندازی وب‌سایت خود، اقدام به معرفی خودروی «اس‌ایکس۶» کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت خودروسازی فردا به عنوان یکی از فعالان بخش خصوصی، چند وقتی است که مشارکتی را با گروه DFM آغاز کرده و مانند برخی شرکت های دیگر، […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۳ اسفند ۱۳۹۸

شرکت خودروسازی فردا به عنوان یکی از فعالان بخش خصوصی همزمان با راه اندازی وب‌سایت خود، اقدام به معرفی خودروی «اس‌ایکس۶» کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خودروسازی فردا به عنوان یکی از فعالان بخش خصوصی، چند وقتی است که مشارکتی را با گروه DFM آغاز کرده و مانند برخی شرکت های دیگر، محصولی را از این نشان خودروسازی چین با لوگوی خود به بازار ایران معرفی کرده است.

این شرکت خودروسازی همزمان با راه اندازی وب‌سایت خود، اقدام به معرفی خودروی «اس‌ایکس۶» کرد.

این شاسی بلند هفت نفره که تولید آزمایشی آن در کارخانه سمنان این شرکت خودروسازی آغاز شده است، دومین محصول مستقل خودروسازی فردا بر مبنای سری جویِر دانگ فنگ است و این بار جویر «ایکس۵» در جایگاه یک کراس اوور جمع و جور برای تولید با نشان فردا انتخاب شده است. این خودرو با توجه به ابعاد و اندازه و ویژگی‌هایش در جایگاه کراس اوورهای اقتصادی و تک‌دیفرانسیل قرار می‌گیرد. با توجه به سیاست‌های خودروسازی فردا، جویر «ایکس۵» با نام «فردا اس‌ایکس۵» به بازار ایران عرضه می‌شود و برخی تمایزها نسبت به بازار جهانی برای این کراس اوور کوچک در نظر گرفته شده است. در حال حاضر «اس‌ایکس۶» و «اس‌ایکس۵» در شوروم مرکزی این شرکت که در خیابان شریعتی تهران فعالیت می‌کند،

محصولی این شرکت خودروسازی تولید آن را آغاز کرده از یک موتور پرقدرت ۴سیلندر ۱٫۵۰۰ سی سی توربوشارژ برخوردار است که ۱۴۷ اسب بخار قدرت در ۵٫۵۰۰ دور دقیقه تولید می کند.

این شاسی بلند اقتصادی هفت نفره از یک گیرباکس 5 سرعته CVT برخوردار است که به سیستم ایمنی مجهز به ایربگ و سیستم حفظ تعادلESP/TSC/VSC تجهیز شده است.

امکانات دیگر این خودرو:

نمای داخلی

روکش صندلی های عقب
صندلی های تاشو ردیف سوم
تریم داخلی جذاب و مدرن
مجهز به سنسور پارک + دوربین دنده عقب + خطوط راهنما

نمای خارجی

طراحی SUV حرفه ای ۷ نفره
دارای سانروف قابل تنظیم برقی
مجهز به چراغهای LED دی لایت و
مجهز به چراغهای راهنما بر روی آیینه های جانبی

اطلاعات اولیه حاکی از آن است که این خودرو با قیمتی در محدوده ۳۵۰ میلیون تومان به دست مشتریان خواهد رسید و در هفته های پایانی سال ۹۸، با پلاک ملی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

انتهای پیام/

خودروسازی فردا از محصولات خود رونمایی کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی