پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تاکسی

اقدامات تاکسیرانی برای جلوگیری از انتقال ویروس

با توجه به اینکه عدم استفاده از کرایه نقدی و جایگزینی روش های پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی، یکی از روش های کلیدى و مهم پیشگیری از انتقال انواع ویروس‌، تاکسیرانی به دنبال بهره گیری از روش های مفید برای جلوگیری از انتقال ویروس است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۴ اسفند ۱۳۹۸

با توجه به اینکه عدم استفاده از کرایه نقدی و جایگزینی روش های پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی، یکی از روش های کلیدى و مهم پیشگیری از انتقال انواع ویروس‌، تاکسیرانی به دنبال بهره گیری از روش های مفید برای جلوگیری از انتقال ویروس است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: کارگروه ویژه سازمان تاکسیرانی با هدف آگاهی بخشی رفتارهای پیشگیرانه به دو قشر تاکسیران و مسافرین، با هماهنگی اداره کل سلامت شهرداری تهران و مطابق با سیاست های وزارت بهداشت شکل گرفته تا با استفاده از خرد جمعی مدیران، دستورالعمل های آموزشی و هشداری را از طریق فضاهای ارتباطی به بهترین نحو اطلاع رسانی کند.

طبق اعلام این کارگروه، عدم استفاده از کرایه نقدى و جایگزینى روش های پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی، یکی از روش های کلیدى و مهم پیشگیری از انتقال انواع ویروس‌ است.

زیرساخت های پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی در اکثر خطوط و تاکسی ها فراهم است و شهروندان به راحتی می توانند این روش بهینه را جایگزین کرایه نقدی کنند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

تمامی خطوط تاکسیرانی رصد می شود

نرخ کرایه تاکسی هیچ تغییری نخواهد کرد

بازپرداخت وام 50 میلیونی تاکسیرانی چقدر است؟

هیچ گونه تصمیمی برای افزایش کرایه تاکسی گرفته نشده است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی