پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جایگاه سوخت CNG

سوخت CNG به خودروهای غیر استاندارد عرضه نمی شود

به گفته مدیرعامل اتحادیه سازمان حمل و نقل همگانی کشور؛ ۲ میلیون خودرو در کشور غیرمجاز دو گانه سوز شده اند و جایگاه‌های CNG، بزودی به این خودروها سوخت ارائه نمی کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سعید قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمان حمل و نقل همگانی کشور درباره خودروهایی که به صورت غیرمجاز نسبت […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۵ اسفند ۱۳۹۸

به گفته مدیرعامل اتحادیه سازمان حمل و نقل همگانی کشور؛ ۲ میلیون خودرو در کشور غیرمجاز دو گانه سوز شده اند و جایگاه‌های CNG، بزودی به این خودروها سوخت ارائه نمی کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمان حمل و نقل همگانی کشور درباره خودروهایی که به صورت غیرمجاز نسبت به نصب مخزن CNG اقدام می‌کنند، گفت: خودروهایی که به صورت غیرمجاز نسبت به دوگانه‌سوز اقدام می‌کنند، قطعا در آینده نزدیک جایگاه‌های CNG از ارائه سوخت به این خودروها خودداری می‌کنند.

وی در این راستا بیان کرد: شرکت پخش به دنبال این است که جایگاه‌های CNG را آنلاین به سامانه مدیریت معاینه فنی کشور (سیمفا) متصل کند تا خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند، از سوخت‌گیری این خودروها جلوگیری شود.

مدیرعامل اتحادیه سازمان حمل و نقل همگانی کشورگفت: خودروهایی که قصد دوگانه‌سوز شدن دارند، در کارگاه‌های مجاز نسبت به نصب مخازن و تبدیل خودروها به دوگانه سوز اقدام کنند و گواهی سلامت دریافت کنند تا از مراکز معاینه فنی بتوانند تأییدیه معاینه فنی را دریافت کنند.

این مقام مسئول اشاره کرد: در حال حاضر دو میلیون خودرو فاقد گواهی سلامت هستند و قرار بود وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد که تاکنون متأسفانه وقفه‌ای در این خصوص رخ داده است.

مدیرعامل اتحادیه سازمان حمل و نقل همگانی کشور تأکید کرد: این تعداد از خودروها که فاقد گواهی سلامت هستند، نمی‌توانند به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند و در آینده‌ای نزدیک توسط پلیس اعمال قانون می‌شوند.

وی ادامه داد: بنابراین هر چه سریع‌تر خودروهایی که گازسوز شده‌اند و گواهی سلامت دریافت نکرده‌اند، باید نسبت به دریافت این گواهی اقدام کنند و در اسناد مالکیت خودروها نیز دوگانه‌سوز لحاظ شود تا بتوانند از معاینه فنی استفاده کنند و توسط پلیس نیز جریمه نشود.

قیصر بیان کرد: در حال حاضر به طور کافی کارگاه‌های مجاز نصب مخازن دوگانه‌سوز در کشور وجود دارد و در مراکز معاینه فنی، خودروها دوگانه‌سوز نمی‌شوند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

CNG در راس سوخت های آلاینده قرار دارد

آیا گازوئیل و CNG هم گران می شود؟

میزان گاز سی ان جی توزیعی در جایگاه ها افزایش یافت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی