پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمیکو

تخصیص یک دستگاه خودروی فالومی آمیکو به فرودگاه بین المللی شاهرود

به منظور نظارت بر سطوح پروازی فرودگاه و افزایش ضریب ایمنی یک دستگاه خودرو مارشالری آمیکو ( هدایت کننده هواپیما) به واحد آتش نشانی و هدایت زمینی فرودگاه بین المللی شاهرود اختصاص یافت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به منظور نظارت بر سطوح پروازی فرودگاه و افزایش ضریب ایمنی یک دستگاه خودرو مارشالری آمیکو […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۵ اسفند ۱۳۹۸

به منظور نظارت بر سطوح پروازی فرودگاه و افزایش ضریب ایمنی یک دستگاه خودرو مارشالری آمیکو ( هدایت کننده هواپیما) به واحد آتش نشانی و هدایت زمینی فرودگاه بین المللی شاهرود اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

به منظور نظارت بر سطوح پروازی فرودگاه و افزایش ضریب ایمنی یک دستگاه خودرو مارشالری آمیکو ( هدایت کننده هواپیما) به واحد آتش نشانی و هدایت زمینی فرودگاه بین المللی شاهرود اختصاص یافت.

مشخصات فنی آمیکو آسنا

میکو آسنا یک پیکاپ Heavy Duty است. این کلاس از خودروهای پیکاپ برای بیش تر ایرانی ها غریبه است و شاید در سال های گذشته بزرگ ترین پیکاپ مشاهده شده در جاده های ایران، تویوتا هایلوکس باشد. اما این رده از خودروهای کار و تجاری ابعاد بزرگ تری نسبت به پیکاپ های عادی دارند و گاهی با نام تراک در بازارهای غربی شناخته می شوند. وانت هایی که فضای بازار بزرگی دارند و وظایف سنگین تری برای شان برنامه ریزی شده است.

حال می بینیم که آسنا به عنوان یک پیکاپ بزرگ، به دلیل محدودیت های قانونی به پیشرانه ای ۲٫۴ لیتری مجهز است. این پیشرانه جزو مهندسی های ” میتسوبیشی ” است و در خودروهای کار و تجاری مختلفی همچون کاپرا نیز دیده می شود. اما به گفته مهندسان آمیکو عملکرد پیشرانه آسنا با کاپرا تا حد زیادی متفاوت است و در نگاه اول می بینیم که قابلیت گازسوز نیز به آن اضافه شده است. همچنین در بحث مواد ساخت و تحمل فشار با توجه به ابعاد خودرو، ضریب اطمینان بالاتری در پیشرانه آسنا رعایت شده است.

در پیکاپ آسنا، حداکثر توان ۱۴۳ اسب بخار با گشتاور ۲۰۰ نیوتن متر قابل بهره برداری از این پیشرانه است. به گفته شرکت میتسوبیشی ژاپن، می توان حداکثر گشتاور موتور سری ۴G69 را در دور موتور ۳۵۰۰rpm استفاده کرد. همچنین اسب بخار حداکثر این موتور در ۵۷۵۰rpm آزاد می شود.

انتهای پیام/

آمیکو همیار جدانشدنی هلال احمر برای کمک به مردم، از سیل سیستان تا برف گیلان

اولین سالگرد تقی تقی زاده اصل، بنیانگذار گروه صنعتی آمیکو برگزار شد

یک سال از فقدان تقی زاده گذشت/ نخستین سالگرد درگذشت بنیانگذار آمیکو

پیکاپ آسنا ، پیشتاز رقیبان/ پیمایش 160 کیلومتر با کم‌تر از 10 هزار تومان!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی