پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی اینترنتی

فعالان حوزه حمل و نقل اینترنتی در سامانه سماس ثبت نام کنند

به گفته مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور؛ تمامی فعالان حوزه‌های اینترنتی در بخش حمل و نقل باید پیمایش‌های خودشان را در این سامانه «سماس» ثبت کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور درباره سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی اظهار کرد: تمامی فعالان حوزه‌های اینترنتی در حمل و نقل عمومی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

به گفته مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور؛ تمامی فعالان حوزه‌های اینترنتی در بخش حمل و نقل باید پیمایش‌های خودشان را در این سامانه «سماس» ثبت کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور درباره سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی اظهار کرد: تمامی فعالان حوزه‌های اینترنتی در حمل و نقل عمومی چه خودرو و چه موتورسیکلت موظف هستند اطلاعات خود را در سامانه سامانه اطلاعات سفر «سماس» وارد کنند.

وی در این راستا اشاره کرد: بر اساس این دستورالعمل تمامی فعالان حوزه‌های اینترنتی در بخش حمل و نقل باید پیمایش‌های خودشان را در این سامانه ثبت کنند و متناسب با پیمایشی که داشتند می‌توانند نسبت به دریافت سهمیه سوخت اقدام کنند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور بیان کرد: با راه‌اندازی این سامانه اقدامات به صورت سیستمی انجام می‌شود و دیگر زمان‌بر نخواهد بود و با ثبت پیمایش‌ها، استعلام‌های مورد نظر به صورت سیستمی انجام می‌شود و افراد می‌توانند سهمیه سوخت خود را در این حوزه دریافت کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: بر اساس این سامانه خودروهای دوگانه‌سوز و تک‌سوز استعلام‌های لازم را دریافت می‌کنند و هر ماه سهمیه سوخت آنها اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: در اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت وزارت نفت مدل جدیدی را ارائه کرد که آن هم پرداخت اعتباری مابه‌التفاوت قیمت پایه سوخت نسبت به آزاد بود و این اقدام برای اولین بار در کشور انجام می‌شود.

ضامنی بیان کرد: تاکسی‌های اینترنتی سرویس مدارس و آژانس‌ها به این شکل سوخت خود را دریافت می‌کنند و بر اساس پیمایشی که داشتند، سهمیه سوخت به آنها اختصاص می‌یابد. تاکسی‌های اینترنتی می‌توانند بر اساس پیمایشی که داشتند تا سقف 300 لیتر سوخت دریافت کنند. آژانس‌ها و تاکسی‌های تلفنی هم ماهانه تا سقف 200 لیتر می‌توانند از این سهمیه سوخت استفاده کنند.

وی توضیح داد: سرویس‌های مدارس هم بر اساس آنچه که اعلام شده بود 120 لیتر سهمیه سوخت در طول هر ماه دارند و اگر خودرویی دوگانه‌سوز باشد 60 درصد از این سهمیه اختصاص می‌یابد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور تشریح کرد: در تاکسی‌های اینترنتی پیمایش آنها متناسب با نرم‌افزارها مشخص است و بر اساس همان پیمایش سهمیه سوخت‌آنها اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ منبع: فارس

سهمیه بنزین تاکسی ها چقدر است؟/ سهمیه بنزین تاکسی های ون 800 لیتر شد

افزایش 200 لیتری سهمیه بنزین تاکسیداران ون

تجدید نظر در سهمیه سوخت تاکسی‌های بنزین سوز شاغل در فرودگاه امام

کاهش روزانه 19 میلیون لیتر مصرف بنزین در کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی