پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

افت 6 درصدی فروش خودرو در آلمان در پی شیوع ویروس کرونا

با توجه به شیوع ویروس کرونا، پیش‌بینی می‌شود تقاضا برای خودرو در آلمان، بزرگ‌ترین بازار خودرویی اروپا نیز در سال ۲۰۲۰ با افت ۶ درصدی مواجه شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو درحالی‌که شیوع ویروس کرونا بخش‌هایی از خودروسازی را فلج و تقاضا برای وسایل‌نقلیه را کاهش داده است، پیش‌بینی می‌شود تقاضا برای خودرو […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

با توجه به شیوع ویروس کرونا، پیش‌بینی می‌شود تقاضا برای خودرو در آلمان، بزرگ‌ترین بازار خودرویی اروپا نیز در سال ۲۰۲۰ با افت ۶ درصدی مواجه شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

درحالی‌که شیوع ویروس کرونا بخش‌هایی از خودروسازی را فلج و تقاضا برای وسایل‌نقلیه را کاهش داده است، پیش‌بینی می‌شود تقاضا برای خودرو در آلمان، بزرگ‌ترین بازار خودرویی اروپا نیز در سال ۲۰۲۰ با افت ۶ درصدی مواجه شود.

سازمان خودروسازی آلمان که این رقم را منتشر کرده پیش‌تر انتظار داشت آلمان افت ۴ درصدی تقاضا را در سال‌جاری تجربه کند.

بازار این کشور سال ۲۰۱۹ را با افزایش فروش پنج درصدی به پایان برد. این سازمان همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا تصویر تیره‌‌تری را برای خودروسازی چین پیش‌بینی کرده و انتظار دارد تقاضا در این کشور طی سال ۲۰۲۰ افت ۷ درصدی داشته باشد.

پیش‌تر نهادهای مربوطه در چین اعلام کردند طی دو هفته نخست ماه فوریه و به‌دلیل واهمه از شیوع کرونا، تقاضا برای خودرو در این کشور افت بی‌سابقه ۹۲ درصدی را تجربه کرده است.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

هیبریدی های مرسدس بنز در راه عرضه به بازار

سیتروئن محصول جدید خود را معرفی کرد

خیز تویوتا برای عرضه اندام در بازار خودروهای خودران

همکاری تویوتا و فاو برای راه اندازی یک کارخانه تولید خودروهای برقی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی